    From: Piotrek <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Moj pierwszy smartfon z androidem...
    Date: Thu, 31 Jan 2013 14:10:53 +0100

    Dnia Wed, 30 Jan 2013 02:57:29 +0100, Mr Misio napisał(a):

    > Dramat :( Jestem zalamany. Jak tego uzywac wygodnie?
    >
    > Wyswietlacz, ze 3 razy wiekszy niz w mojej ex e52. Ale na ekrani emiesci
    > sie 6 kontaktow rownoczesnie (mniej niz na e52). Zmieniam rozmiar
    > czcionki i nic to nie zmienia, bo choc czcionka sie zmienila to odstepy
    > miedzy kontaktami zostaly takie same duze bo... nawet jak nie ma zdjecia
    > to musi si epokazac grafika androidzika :/
    >
    > Dlaczego jak mam wpisac cyfry to i tak pokazuje sie zajmujaca 60% ekranu
    > klawiatura QWERTY ze wszystkimi malutkimi przyciskami?
    >
    > Nie chce na litosc, zeby domyslne bylo "synchronizuj i mieszaj moje
> [...]

    Aaa co mi tam - wtrącę swoje trzy grosze choć też mnie tu pewnie zjedzą.
    Symbianem bawię się od 2007 r. Moja ukochana N82 właśnie zastrajkowała i
    czas nadszedł na wymianę. No i cóż pozostaje? Nokia 808 z umierającym
    Symbianem, coś z Androidem lub Windows Phone bądź IOS. IOSa nie chcę -
    widziałem - fajny, ale nie stać mnie na kupno dodatkowych programów, które
    w pozostałych systemach są za darmo, no i dodatkowo Iphone jest koszmarnie
    drogi. Windows Phone - kumpel posiada - więc się pobawiłem. I...
    katastrofa! Systemu nie da sie uporządkować tak jak ja tego chcę. Jak się
    coś wgrywa to on sobie przyporządkowuje to sam, ale nie ma możliwości
    zrobienia tego po swojemu. No i bateria działa 1 dzień. Dziekuję nie. Na
    placu boju pozostał Android. Wypożyczyłem Samsunga i5800. W ciągu
    pierwszych 40 minut zabawy z nim miałem ochotę nim cisnąć o ścianę już
    kilkanaście razy. Pierwszy problem - import kontaktów z Symbiana. Problemem
    stało się wykasowanie starych wgranych kiedyś przez kogoś na telefon. Otóż
    NIE MA opcji zaznaczenia wszystkich kontaktów i usunięcia naraz! Boże ile
    się naklikałem... Klnąc przy tym niemiłosiernie na zasranego Androida. No
    nic - trzeba dać systemowi szansę. Wkopiowanie kontaktów z symbiana za
    jednym zamachem? A gdzie tam. Wizytówki wgrywane są pojedynczo. Nie ma
    mozliwości importu naraz. No błagam... Dobra. Jakoś poszło. Potem odpalenie
    kalendarza żeby wpisać sobie zadania do wykonania a tu... kalendarz nie
    odpala bo trzeba założyć konto na google. Czy to jakiś dowcip? Nie! Ten
    durny system nie pozwala na odpalenie kalendarza bez googla!. No chyba
    kogoś posrało... No nic - zakładam konto google: podaj imię, nazwisko, datę
    urodzenia, płeć psa, imię kota, i prześlij próbkę moczu. No kur...a mać.
    Założyłem jednak. Próbuję przez wifi się polączyć z dość odległym routerem
    - nie da się. Wykrywany jest, ale zasięgu nie ma. Nokia w tych samych
    warunkach pozwalała bezproblemowo przeglądac net. No i hit Samsunga tym
    razem - zasłonięcie tyłu telefonu powoduje zniknięcie sieci Wifi.
    Rewelacja... Aaa . Bateria też siada w tym cudzie w 1 dzień. Bebechyma
    wprawdzie o połowę szybsze niż Nokia, ale żony E72, która ma jeszcze lepsze
    trzyma 2 tygodnie. Po drodze znalazłem jeszcze kilka fajnych rewelacji w
    Androidzie, ale mam dość. System sam w sobie zły nie jest, ale nie można go
    konfigurować tak jak Symbiana. Sorry - Wracam do Nokii. Android przegrał
    definitywnie i nie chcę go na oczy widzieć.