  • Data: 2013-01-31 15:34:29
    Temat: Re: Moj pierwszy smartfon z androidem...
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na N82. Pozwala robić rzeczy na które nie pozwala Android na i5800. Jak
    > choćby zaznaczenie wszystkich kontaktów w książce adresowej i ich
    > skopiowanie gdzie się chce. Kalendarz mogę odpalić bez konta google. I bez
    > żądania ode mnie masy informacji. W Symbianie moge usunąć ikony z pulpitu a
    > tu jak wsadziłem jedną przez przypadek na wierzch, tak przetrzepałem
    > wszystkie opcje i... nie da się! Lista kontaktów zaimportowana w postaci
    > wizytówek nie chce się wyświetlać alfabetycznie według systemu Nazwisko i
    > Imię. Jest Imię i Nazwisko. Zmiana opcji na odwrotną i z poerotem nic nie
> [...]

    Ale sam zapewne widzisz, ze N82 to zupelnie inny typ telefonu. Nie
    wspomniales jednak o przegladaniu www chocby. Na SGS2 to poezja
    niemalze, na N8 to juz jest czasami niezle wyzwanie (polecam
    http://applefobia.blogspot.com/ w wersji na desktop). Jak to wyglada w
    przypadku N82 czy E52? Ogladanie filmikow z YT, korzystanie z Androzic'a
    ( o, przepraszam, pewnie nie ma ;]), czytanie ebookow. Cos za cos,
    smartfony nie rozwiazuja wszystkich problemow, ba w niektorych
    przypadkach tworza nowe jak np zasilanie.
    Co do listy w Kontaktach, juz kilka razy zetknalem sie z tego typu
    kwiatkami. Bylo tak w Defy na stockowym ROMie i MIUI. W SGS2 nie ma z
    tym problemu.