eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaMoj Canon G9 nazywa siebie G7 :| › Re: Moj Canon G9 nazywa siebie G7 :|
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.neostrada.pl!nemesis.news.n
    eostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Moj Canon G9 nazywa siebie G7 :|
    Date: Mon, 27 Jul 2009 20:49:33 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 21
    Message-ID: <h4kt03$jsl$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <pan.2009.07.26.11.47.58.876926@w_Wytnij_to_p.p_wytnij_to_l>
    <pan.2009.07.26.13.24.10.327950@w_Wytnij_to_p.p_wytnij_to_l>
    <h4hm76$nfq$2@news.wp.pl>
    <pan.2009.07.26.14.23.24.59144@w_Wytnij_to_p.p_wytnij_to_l>
    <h4hpgn$pe2$1@news.wp.pl> <h4jmci$j7l$1@news.onet.pl>
    <h4k4bq$46p$2@news.wp.pl>
    NNTP-Posting-Host: aazt128.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1248720707 20373 83.6.157.128 (27 Jul 2009
    18:51:47 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Jul 2009 18:51:47 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:818353
    [ ukryj nagłówki ]

    Janko Muzykant wrote:
    > Marek Dyjor pisze:
    >> a nie ma jakiejś podstawy do żadania naprawy lub wymiany mimo upływu
    >> okresu gwarancji ze wzgledu na wadę fabryczną unimożliwiająca
    >> ekploatację aparatu?
    >
    > Trzeba by do sądu, normalna rozmowa nic nie dała. Olałem, nie chce mi
    > się. Canon i Sigma, biznes z peerelu. Dobrze, że konkurencja im
    > rośnie.

    Poświęć 15 minyt, zrob im stronke www, opisz, pare fotek z włosem opis
    odmowy naprawy i niech lezy w sieci i niech sie indeksuje. Wbrew pozorom to
    dosyc skuteczna metoda kopania roznych firm w zad.

    PS: I żeby w urlu było "canon-paprochy-kiepska-jakosc-zly-serwis.html" -
    podlinkuje parę osób i się ładnie spozycjonuje ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: