  • Data: 2009-07-27 18:49:33
    Temat: Re: Moj Canon G9 nazywa siebie G7 :|
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Janko Muzykant wrote:

    > Trzeba by do sądu, normalna rozmowa nic nie dała. Olałem, nie chce mi
    > się. Canon i Sigma, biznes z peerelu. Dobrze, że konkurencja im
    > rośnie.

    Poświęć 15 minyt, zrob im stronke www, opisz, pare fotek z włosem opis
    odmowy naprawy i niech lezy w sieci i niech sie indeksuje. Wbrew pozorom to
    dosyc skuteczna metoda kopania roznych firm w zad.

    PS: I żeby w urlu było "canon-paprochy-kiepska-jakosc-zly-serwis.html" -
    podlinkuje parę osób i się ładnie spozycjonuje ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj