  • Data: 2009-07-26 14:33:14
    Temat: Re: Moj Canon G9 nazywa siebie G7 :|
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pawel_sm pisze:

    > Tak wiem... zauwazylem ze prawie przy kazdej okazji "chwalisz" g9,
    > najbardziej martwi mnie ze to raczej uzasadnione.
    > Ile czasu posiadasz swoj G9 i ile ma przebiegu ?

    Chwalę za jakość obrazu, niechwalę za czas życia. G9 (przynajmniej jakaś
    ich część, ale być może wszystkie) wbrew temu, co mówi serwis mają wadę
    fabryczną - nieszczelny obiektyw. Do środka wpadają śmieci i o ile
    zostają na soczewkach to nic się nie dzieje. Ale wpadają głębiej i na
    matrycy już to widać. Mam włosa na kilkaset pikseli i coraz więcej
    różnych kropek:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/paproch.jp
    Nie da się tego naprawić samemu, a serwis chce 250zł (na gwarancji
    zrobili to darmo i wystarczyło na dwa miesiące).
    G9 mam od początku jak się pojawił, a zrobił... z parę tysięcy zdjęć w
    sumie (nie wiem jak wydobyć tę wiadomość, numery plików przy żonglowaniu
    kartami nie mają sensu). Ale to już koniec, czekam na zamówionego ep1 :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl