eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaModyfikacja połączenia gwintowanego alu-stalRe: Modyfikacja połączenia gwintowanego alu-stal
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !eu.feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!aioe.org!.POSTED!not-for
    -mail
    From: "Tmek" <T...@d...ek>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Modyfikacja połączenia gwintowanego alu-stal
    Date: Thu, 20 Mar 2014 15:42:20 +0100
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 28
    Message-ID: <lgeuo3$2pc$1@speranza.aioe.org>
    References: <lg63q7$m95$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: X4XP4JHDBY2grx2rO3RogA.user.speranza.aioe.org
    X-Complaints-To: a...@a...org
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-Antivirus: avast! (VPS 140319-1, 2014-03-19), Outbound message
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:33346
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "PeJot" <P...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:lg63q7$m95$1@node1.news.atman.pl...
    > Czołem. Sprawa wygląda następująco. W rowerowych przednich widelcach
    > amortyzowanych spotyka się system montażu zacisku hamulcowego zwany Post
    > Mount:
    >
    > http://www.peterverdone.com/wiki/index.php?title=Fil
    e:Post-mount-specs.jpg
    >
    > W systemie tym zacisk hamulca przykręcony jest 2 śrubami M6, gwint
    > wykonany jest bezpośrednio w aluminiowej goleni widelca. W praktyce śruby
    > montażowe co jakiś czas trzeba odkręcać. Maksymalny moment dokręcania tych
    > śrub jest określony, ale w praktyce zbyt łatwo o zerwanie gwintu w
    > aluminium i wtedy d4 blada, możliwości naprawcze są żadne.

    Nie mozesz tam zastosowac sprezynki helicoil?
    http://www.4metal.pl/zdjecia/2079_2_2.jpg

    Raz, ze gwint bedzie odporny na zerwanie i zuzycie bo wkrecasz stal w stal.
    Dwa gwint sprezynki ma wieksza srednice osadzenia niz gwint sruby, wiec moze
    przeniesc wieksze obciazenie i moment niz w wkrecajac to w samo alu.

    W elementach z lekkich stopow, ktore sa intensywnie uzytkowane robia tak
    fabrycznie.

    Tmek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: