-
X-Received: by 10.140.44.36 with SMTP id f33mr8702qga.31.1395058794891; Mon, 17 Mar
2014 05:19:54 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.140.44.36 with SMTP id f33mr8702qga.31.1395058794891; Mon, 17 Mar
2014 05:19:54 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.rzeszow.pl!news.nask.pl!news.n
ask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glorb.com!ur1
4no8867616igb.0!news-out.google.com!du2ni7482qab.0!nntp.google.com!w5no5391102q
ac.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Date: Mon, 17 Mar 2014 05:19:54 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <lg63q7$m95$1@node1.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=188.33.221.1;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 188.33.221.1
References: <lg63q7$m95$1@node1.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <1...@g...com>
Subject: Re: Modyfikacja połączenia gwintowanego alu-stal
From: k...@g...com
Injection-Date: Mon, 17 Mar 2014 12:19:54 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:33339
[ ukryj nagłówki ]W dniu poniedziałek, 17 marca 2014 07:13:27 UTC+1 użytkownik PeJot napisał:
> Czołem. Sprawa wygląda następująco. W rowerowych przednich widelcach
>
> amortyzowanych spotyka się system montażu zacisku hamulcowego zwany Post
>
> Mount:
>
>
>
> http://www.peterverdone.com/wiki/index.php?title=Fil
e:Post-mount-specs.jpg
>
>
>
> W systemie tym zacisk hamulca przykręcony jest 2 śrubami M6, gwint
>
> wykonany jest bezpośrednio w aluminiowej goleni widelca. W praktyce
>
> śruby montażowe co jakiś czas trzeba odkręcać. Maksymalny moment
>
> dokręcania tych śrub jest określony, ale w praktyce zbyt łatwo o
>
> zerwanie gwintu w aluminium i wtedy d4 blada, możliwości naprawcze są
>
> żadne. Pomysł jest taki żeby zamiast śrub z łbami, osadzić na kleju
>
> gwintowane pręty a zacisk przykręcać nakrętkami. Pytanie jakiego kleju
>
> użyć - te cyjanoakrylaty które znam, słabo nadają się do połączeń
>
> stal-aluminium. 2ga sprawa - skąd wziąć kawałki gwintowanego pręta o
>
> sensownej wytrzymałości ? Ideałem były by śruby robaczkowe, ale nie
>
> spotkałem takich M6x(25-30) z określoną klasą wytrzymałości. Co o tym
>
> sądzicie ?
>
>
>
> --
>
> P.Jankisz
Klej epoksydowy np Distal. Szpilkę kupisz w sklepie motoryzacyjnym. Ważne żebyś w
czasie wkręcania zapewnił możliwość ujścia powietrza z otworu.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.03.14 14:02 PeJot
- 17.03.14 14:42 k...@g...com
- 17.03.14 14:43 J.F
- 17.03.14 14:49 J.F
- 17.03.14 16:07 PeJot
- 17.03.14 19:12 Jeffrey
- 20.03.14 15:42 Tmek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- Nieparzyste dmuchanie
- Klej "samopoziomujący"
- Kocioł CO po raz kolejny
- zapora Stronie Slaskie
- powodz
- Nie atom tylko fotowoltanika i elektroliza
- Test samoodkręcania nakrętek
- Budowlańcy pomóżcie
- wyciskanie/odlewanie hdpe. Co ma sens?
- Pomysł na czujnik przeciążenia siłownika.
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=