  • 11. Data: 2016-01-20 15:29:29
    Temat: Re: Modulator w instalcji antenowej
    Od: b...@g...com

    użytkownik Tmek napisał:

    > Dzieki, wyglada ciekawie.
    > Z drugiej strony, jest szansa ze dam kilka modulatorow, wiec bede
    > potrzebowac pokrycie wieksze niz 4 kanaly ktore pokrywa taki filtr.

    Może coś dobierzesz.
    http://www.satel.com.pl/pl/index.php?action=katalog/
    produkcja&id=fpp

    Nawet jak antena nie ma wzmacniacza i sygnał
    z modulatora "pójdzie" w antenę, to i tak przy takiej
    mocy nikt tego nie odbierze. Myślę że wyolbrzymiasz
    problem.

  • 12. Data: 2016-01-20 15:55:14
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-01-20 o 15:29, b...@g...com pisze:

> [...]
    > z modulatora "pójdzie" w antenę, to i tak przy takiej
    > mocy nikt tego nie odbierze. Myślę że wyolbrzymiasz

    Z kumplem przesyłaliśmy obraz z konsoli telewizyjnej. Wyjście RF
    podpięte pod Yagę, jakąś 5-elementową. Na drugiej posesji - co najmniej
    50 metrów dalej podobna Yaga spokojnie odbierała czysty obraz.
    Przełom roku 70/80, telewizor jakiś cz-b.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam