  • 1. Data: 2012-01-07 17:54:22
    Temat: Moduł Wi-Fi Redpine RS9110-N-11-xx po SPI
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    Witam,

    Czy któryś z kolegów miał do czynienia z modułami RS9110-N-11-xx
    podłączonymi po SPI?
    Potrzebował bym trochę porozmawiać o tym jak się zabrać za te moduły.

    Planowałem użyć modułów RS9110-N-11-03, po zakupie okazało się, że z
    obiecywanych przykładowych sterowników są tylko te dla trybu SDIO.
    Producent nie widzi problemu, $5000 na dobry początek współpracy, $10000
    jak się już lepiej poznamy i dostarczą mi sterowniki dla mojej
    architektury...., a jak nie mam drobnych to mogę rozlutować PCB i
    zamienić moduły na RS9110-N-11-28 dla których podobno są sterowniki dla SPI.

    Zakupiłem sobie jeden moduł RS9110-N-11-28, ale nie mogę go zmusić do
    współpracy, niby wszystko idzie zgodnie z Software Programming Reference
    Manual, ładuje Boot Loader, odpowiedzi modułu są co do bitu zgodne z
    oczekiwaniami przechodzę do "Wait for Card Ready Interrupt" no i nigdy
    to nie następuje.
    Nie za bardzo wiem co mogę zrobić w takiej sytuacji, próbowałem pliki
    Boot Loadera ze wszystkich dostępnych wersji od 4.3.0 do 4.5.0

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 2. Data: 2012-01-10 13:16:55
    Temat: Re: Moduł Wi-Fi Redpine RS9110-N-11-xx po SPI
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    Wygląda na to, że mój moduł nie miał wgranego firmware lub jego wersja
    nie była zgodna z bootloaderem, który trzeba załadować przy każdej
    inicjalizacji.
    Po wgraniu najnowszego firmware do flash bootloader przeszedł.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej.