  • 1. Data: 2012-01-07 17:01:32
    Temat: [OT] czas na trolowanie
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    ciekawi mnie przyszłość, co nas czeka jak będziemy starzy, co ten głupek
    Tusk wymyśli?

    jak widzę jak teraz starsze, przedemerytalne pokolenie zmuszane jest do
    obsługi tych powalonych systemów informatycznych wymyślanych przez debila
    Tuska i jego przydupaska Gronkiewicz Walc to mi się śmiać chce - przez
    łzy...

    ciekawe co nam wymyślą, za 60 lat w wieku przedemerytalnym ;o)...

  • 2. Data: 2012-01-07 17:02:57
    Temat: Re: [OT] czas na trolowanie
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    chociaż trochę już się domyślam, karą dla nas za brak popracia będzie
    konieczność stukania metod probabilistycznych, bo to rewolucja w
    skuteczności działań... a co na to inne trole?

  • 3. Data: 2012-01-07 17:06:39
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > skuteczności działań... a co na to inne trole?

    mój starszy kolega mówi, że "on się uczył budowy lampy naftowej
    dwuknotowej"...

  • 4. Data: 2012-01-07 17:15:01
    Temat: Czas na plonk
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    debilu

  • 5. Data: 2012-01-07 19:15:43
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    chociaż po zastanowieniu to przeiceż już nas nie dopuszczają do nowych
    technologii, więc pewnie będzie przelewanie z pełnego w próżne i aborot...

  • 6. Data: 2012-01-17 11:27:20
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20110701" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:je9tpd$da3$1@node2.news.atman.pl...
    > ciekawi mnie przyszłość, co nas czeka jak będziemy starzy, co ten głupek
    > Tusk wymyśli?

    Mnie ciekawi jak bardzo będzie miło nie czytać
    Twoich durnot.
    Plum, jesteś w kubełku politykierze.

    Artur(m)

    mnie nie odpisuj z wiadomych przyczyn
    co to się troli spuszcza do kubełka - nie przeczytam.

  • 7. Data: 2012-01-17 11:40:46
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > mnie nie odpisuj z wiadomych przyczyn
    > co to się troli spuszcza do kubełka - nie przeczytam.

    Twój wybór...