  • Data: 2011-09-16 11:43:34
    Temat: Re: Modowanie Cateye HL-EL320
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.09.2011 12:58, EM pisze:
    > To powodzenia. Wiesz jak się sprawdza profil w piecu rozpływowym? Ja
    > wiem. Natomiast dla lutownicy to inna bajka. Serio lutujesz lutownicą
    > która ma ustawione poniżej 300 stopni?
    Lutuję elwikiem - typowo trochę poniżej 250 tak żeby lutowało szybko ale
    nie paliło kalafonii i nie groziło uszkodzeniem laminatu jak się chwilę
    za długo przygrzeje. Więcej ustawiam tylko jak muszę polutować coś
    niklowanego, albo pocynować kable w emalii.

    W 300*C nie da się choćby wlutować prosto goldpinów ;)

    > No i kwestia taka, że wątkotwórcy
    > zależy na wlutowaniu nowej, a nie na odzyskaniu starej.
    Zgadza się, ale jak się odklei mu pad to nie będzie raczej zbyt zadowolony.

    Ja bym na jego miejscu to zalał dużą ilością SnPb w około 200*C i
    ewentualnie zwiększał temperaturę do czasu aż część odpłynie. Potem
    tylko zostaje odessanie cyny.

    Michoo