  • Data: 2011-05-12 11:39:16
    Temat: Re: Modemy usb - porównanie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ewa" <E...@a...com> napisał w

    > Na pierwszy rzut oka masz rację, ale po głębszym zastanowieniu
    > się
    > myślę, że jednak nie masz. Bo to co napisałeś można by odnieść
    > do wszystkiego. A tak chyba jednak nie jest.

    A tak wlasnie jest.
    Przy glupim mlotku producent ci przeciez nie napisze "uwaga, raczka
    szybko wypada", tylko co najwyzej "przeznaczony do prywatnego
    uzytku domowego". A ty o urzadzeniu znacznie bardziej
    skomplikowanym, gdzie parametrow sa tysiace i nawet jakby je
    wszystkie spisac, to nie przeczytasz.

    > Ponadto poszczególni użytkownicy mają swoje doświadczenia i ktoś
    > mógłby napisać: kupiłem modem XXX i sprawuje się w różnych
    > miejscach (np. w pomieszczeniu, poza pomieszczeniem) bardzo
    > dobrze lub bardzo źle.

    Moglby, tylko jesli chcesz taka odpowiedz to powinnas o to zapytac
    :-)

    Poza tym z takiej jednej opinii to niewiele wynika - moze malo
    jezdzi, moze jezdzi tylko duzych miastach, a moze ma pomieszczenie
    blacha oblozone. Trzeba miec kilka do porownania bezposredniego ..
    albo bardzo duzo opinii o jednym wyrobie.

    J.

    P.S. Opona http://www.opony.pl/opony_pl/opinionsShow.aspx?idb=4

    Srednai jest, ale jak to sie dzieje ze jedni oceniajana 1 a inni na
    6 ?