  • Data: 2011-05-13 08:32:13
    Temat: Re: Modemy usb - porównanie?
    Od: "eska" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Który z obecnie popularnych na rynku modemów usb

    > jest zadowalająco odporny na spadek mocy sygnału

    > i na krótki zanik sygnału?

    > Jakieś porównanie modeli pod tym względem?

    RE: wiele zależy od stacji bazowej Node -B operatora, obciążenia ruchem
    algrytmów planowania transmisji - scheduling. Każdy modem w układzie sprzężenia
    zwrotnego przekaszyje informacje o aktualnej jakości sygnału radiowego
    odbieranego przez modem, a scheduler reguluje chwilową szybkość transmisji.
    W sytacji jw bardziej skuteczne mogą być modemy z protokołem HSPA (HSDPA/HSUPA)
    z anteną zewnętrzną

    Eska