  • 1. Data: 2009-07-07 20:41:58
    Temat: Modem USB Comander
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Witam grupe

    mam pytanko, czy komus udalo sie skonfigurowac modem USB Comander M EDGE 2
    SA, zeby dzialal w sieci innej niz Plus (konkretnie Play mnie interesuje)?

    Sterowniki mozna znalezc tutaj:
    http://www.comander.pl/pl-5-item10.html

    Ale niestety po instalacji nie ma modemu (tak jak w przypadku komorek
    Nokia).
    Oczywiscie soft iPlusa odpada...

    Ma ktos doswiadczenie?
    U mnie pojawia sie blad, a wlasciwie brak odpowiedzi z modemu, pomimo
    prawidlowo zainstalowanych sterownikow (nie odpowiada na zadne komendy AT).
    Przy okazji pytanko - czy taki totalny brak odpowiedzi moze byc spowodowany
    simlockiem na modemie? Jak ewentualnie stwierdzic, ze ten modem ma
    zalozonego simlocka?

    Pozdrawiam
    Michal

  • 2. Data: 2009-07-08 22:42:25
    Temat: Re: Modem USB Comander
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl> napisał w
    wiadomości news:h30bu1$cli$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    >
    > Sterowniki mozna znalezc tutaj:
    > http://www.comander.pl/pl-5-item10.html
    >
    > Ale niestety po instalacji nie ma modemu (tak jak w przypadku komorek

    To moze ja sobie sam odpowiem :)
    Problem z kartami SIM z Playa polega na tym, ze dzialaja tylko w
    urzadzeniach 3G.
    W urzadzeniach 2G wykazuja brak zasiegu... Niestety...

    Pozdrawiam
    Michal

  • 3. Data: 2009-07-08 23:03:27
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Michal AKA Miki pisze:

    > Problem z kartami SIM z Playa polega na tym, ze dzialaja tylko w
    > urzadzeniach 3G.
    > W urzadzeniach 2G wykazuja brak zasiegu... Niestety...

    No dokładnie, ale to tylko część prawdy, bo w urządzeniach 3G mogą nie
    działać. Jak wsadzisz kartę Play internet do modemu 3G a będziesz w
    zasięgu 2G (Plusowym) to będzie właśnie kicha, a to dlatego że Play
    internet działa tylko w 3G.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?