  • 1. Data: 2009-07-08 08:17:10
    Temat: Kolejny zgybiony telefon :( Jak zabezpieczyc sie ?
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Witam

    wczoraj tym razem dzięki mojemu synkowi pożegnałem się
    z moim wypasionym HTC Diamondem :( RIP

    Trochę mam już tego dość i szukam urządzenia na bluetooth,
    które po zerwaniu połączenia z telefonem włącza alarm. Musi
    coś takiego chyba być. Kolejnej zgubionej komórki już nie
    zniesie mój budżet...

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski
    fotografia: http://www.studio-roger.pl

  • 2. Data: 2009-07-08 08:20:28
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 08 Jul 2009 10:17:10 +0200, Roger from Cracow napisał(a):

    > Trochę mam już tego dość i szukam urządzenia na bluetooth, które po
    > zerwaniu połączenia z telefonem włącza alarm. Musi coś takiego chyba
    > być. Kolejnej zgubionej komórki już nie zniesie mój budżet...

    Jak tak, to lepiej kupować tańsze komórki, takie do stówki ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Tanio i dobrze zrobić zdjęcia we Wrocławiu?

  • 3. Data: 2009-07-08 08:22:14
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Jak tak, to lepiej kupować tańsze komórki, takie do stówki ;-)

    odpada, komorka dla mnie stanowi biuro z terminarzami, kontaktami,
    notatkami, nawigacja, internetem itp. Nie wyobrazam sobie tego
    uzywac w czyms innym jak system operacyjny np. windows mobile :)
    A badziewnych telefonow juz nie strawie :)

    Roger

  • 4. Data: 2009-07-08 08:47:34
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 08 Jul 2009 10:22:14 +0200, Roger from Cracow napisał(a):

    > odpada, komorka dla mnie stanowi biuro z terminarzami, kontaktami,
    > notatkami, nawigacja, internetem itp.

    Trzy pierwsze sprawy załatwisz sobie notatniczkiem-kalendarzyskiem za 12
    złotych z Empiku ;-)

  • 5. Data: 2009-07-08 09:00:41
    Od: "Luki" <l...@w...pl>

> [...]
    > które po zerwaniu połączenia z telefonem włącza alarm. Musi
    > coś takiego chyba być. Kolejnej zgubionej komórki już nie

    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=464
    336

  • 6. Data: 2009-07-08 09:10:32
    Od: r...@m...com

> [...]
    > które po zerwaniu połączenia z telefonem włącza alarm. Musi
    > coś takiego chyba być. Kolejnej zgubionej komórki już nie

    Może cos z GPS i symbian/WM?
    + odpowiedni program pozwalający w razie czego zdalnie ustalic pozycje
    telefonu.

  • 7. Data: 2009-07-08 09:12:03
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > wczoraj tym razem dzięki mojemu synkowi pożegnałem się
    > z moim wypasionym HTC Diamondem :( RIP

    zacznij od wychowania synka :) albo umieszczaj telefon w miejscu niedostępnym
    dla dzieci
    chyba, że Cie stać ;) mi nigdy nie udało sie zgubić telefonu a mam dzieci i psa

  • 8. Data: 2009-07-08 09:13:00
    Od: "barum" <b...@N...gazeta.pl>

    Roger from Cracow <r...@s...pl> napisał(a):
    > odpada, komorka dla mnie stanowi biuro z terminarzami, kontaktami,
    > notatkami, nawigacja, internetem itp.

    To czemu dzięki synkowi? Może synkowi taki za 50zł?

    barum

  • 9. Data: 2009-07-08 09:16:07
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Roger from Cracow" <r...@s...pl> writes:

> [...]
    > uzywac w czyms innym jak system operacyjny np. windows mobile :)
    > A badziewnych telefonow juz nie strawie :)

    I dajesz dziecku swoje biuro do zabawy? I gdzie ono te telefony gubi?

    MJ

  • 10. Data: 2009-07-08 09:24:39
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Michal Jankowski napisał(a):

    > I dajesz dziecku swoje biuro do zabawy? I gdzie ono te telefony gubi?

    Otóż to. Moje Młode jest wyćwiczone, że taty telefonu się nie rusza :-)
    Mamusia była łagodna (a niech się pobawi), a potem był jęk, że wszystkie
    fotki z jej telefonu wcięło.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP