    From: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Modem USB Comander
    Date: Tue, 7 Jul 2009 22:41:58 +0200

    Witam grupe

    mam pytanko, czy komus udalo sie skonfigurowac modem USB Comander M EDGE 2
    SA, zeby dzialal w sieci innej niz Plus (konkretnie Play mnie interesuje)?

    Sterowniki mozna znalezc tutaj:
    http://www.comander.pl/pl-5-item10.html

    Ale niestety po instalacji nie ma modemu (tak jak w przypadku komorek
    Nokia).
    Oczywiscie soft iPlusa odpada...

    Ma ktos doswiadczenie?
    U mnie pojawia sie blad, a wlasciwie brak odpowiedzi z modemu, pomimo
    prawidlowo zainstalowanych sterownikow (nie odpowiada na zadne komendy AT).
    Przy okazji pytanko - czy taki totalny brak odpowiedzi moze byc spowodowany
    simlockiem na modemie? Jak ewentualnie stwierdzic, ze ten modem ma
    zalozonego simlocka?

    Pozdrawiam
    Michal