    From: Seba <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Modeka Melville 2010,jakie różnice do 2009?
    Date: Mon, 10 May 2010 20:29:16 +0200

    Dnia Mon, 10 May 2010 19:41:29 +0200, marcinu napisał(a):

    > Możesz napisać jak się sprawuje ta kurtka. Chodzi mi zwłaszcza o
    > wodoszczelność.

    Materiał wierzchni z jakiego jest wykonana (czy też jest powlekana) jest
    fajny jeżeli chodzi o utrzymywanie jej w czystości - po dwóch latach
    użytkowania kurtka nadal wygląda jak nowa (fakt faktem, że zawsze ją
    czyściłem odpowiednimi preparatami).
    Co do wodoszczelności - szału nie ma, ale podczas standardowego
    "złapania deszczu" w mieście nie miałem kłopotów - suchy docierałem do
    pracy. Podczas dłuższej jazdy w deszczu już tak różowo nie jest - tu i
    ówdzie wilgoć przedostaje się przez membranę.

    Ogólnie fajna kurtka (ja jestem z niej zadowolony), tyle że jest po
    prostu lekko drogawa - ale tak to już jest niestety z artykułami z
    'branży motocyklowej', które rynek po prostu lekko przewartościowuje.
    Jednak IMO w tej cenie ciężko będzie Ci znaleźć po prostu coś lepszego,
    patrząc na parametry, wykonanie i możliwości zastosowań tej kurtki.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.