eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoc i momentRe: Moc i moment
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!sewer!alphared!news.
    uzoreto.com!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc2.netnews.com!peer02.ams1!peer
    .ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.hi
    ghwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
    02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: ąćęłńóśźż <...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <slauhg$ekq$1@dont-email.me> <1324950177$20211027095606@squadack.com>
    <61792337$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <1878583520$20211027222610@squadack.com>
    <617a7f13$0$513$65785112@news.neostrada.pl>
    <617afa0d$0$526$65785112@news.neostrada.pl> <slf08e$fai$1@dont-email.me>
    <617b0a24$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@4...net>
    <617c2978$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <617c2978$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Moc i moment
    Date: Sun, 31 Oct 2021 14:50:25 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 18
    Message-ID: <617e9f21$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 31.178.173.50
    X-Trace: 1635688225 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 510 31.178.173.50:50516
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2161
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2698635
    [ ukryj nagłówki ]

    Wydaje mi się, że pies jest gdzie indziej pogrzebany.
    Jeżeli osiągasz bardzo duży moment obrotowy na niskich obrotach (jak w wolnossącym
    dieslu), to bez zmiany biegu możesz łatwo dodać
    "gazu" (mocy).
    Czyli np. ruszasz z pługiem czy naczepa na mocnym przełożeniu, i spokojnie
    przyspieszasz.
    Przy maksymalnym momencie na obrotach bliskich maksymalnym nie masz zapasu obrotów
    silnika na zwiększenie mocy/prędkości.


    -----
    > Żeby silnik z Yarisa osiągnął podobny moment obrotowy jak ten od Ursusa trzeba go
    rozbujać do około 4000 obr., nie wiem czy
    > sprzęgło to wytrzyma?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: