-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!sewer!alphared!news.
uzoreto.com!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc2.netnews.com!peer02.ams1!peer
.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.hi
ghwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: ąćęłńóśźż <...@...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <slauhg$ekq$1@dont-email.me> <1324950177$20211027095606@squadack.com>
<61792337$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
<1878583520$20211027222610@squadack.com>
<617a7f13$0$513$65785112@news.neostrada.pl>
<617afa0d$0$526$65785112@news.neostrada.pl> <slf08e$fai$1@dont-email.me>
<617b0a24$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
<5...@4...net>
<617c2978$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <617c2978$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Moc i moment
Date: Sun, 31 Oct 2021 14:50:25 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 18
Message-ID: <617e9f21$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 31.178.173.50
X-Trace: 1635688225 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 510 31.178.173.50:50516
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2161
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2698635
[ ukryj nagłówki ]Wydaje mi się, że pies jest gdzie indziej pogrzebany.
Jeżeli osiągasz bardzo duży moment obrotowy na niskich obrotach (jak w wolnossącym
dieslu), to bez zmiany biegu możesz łatwo dodać
"gazu" (mocy).
Czyli np. ruszasz z pługiem czy naczepa na mocnym przełożeniu, i spokojnie
przyspieszasz.
Przy maksymalnym momencie na obrotach bliskich maksymalnym nie masz zapasu obrotów
silnika na zwiększenie mocy/prędkości.
-----
> Żeby silnik z Yarisa osiągnął podobny moment obrotowy jak ten od Ursusa trzeba go
rozbujać do około 4000 obr., nie wiem czy
> sprzęgło to wytrzyma?
Następne wpisy z tego wątku
- 31.10.21 19:13 nadir
- 31.10.21 20:41 adam
- 01.11.21 00:22 RoMan Mandziejewicz
- 02.11.21 11:22 J.F
- 02.11.21 11:51 J.F
- 02.11.21 15:55 nadir
- 02.11.21 16:00 J.F
- 02.11.21 17:50 nadir
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-12-03 Praktyczny test GPS...
- 2024-12-02 Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- 2024-12-02 Akumulator do Hyundai
- 2024-12-02 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-12-02 Poznań => Technical Artist <=
- 2024-12-02 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-02 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-02 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-02 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-02 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-02 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-02 Poznań => Senior PHP Developer <=
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-12-02 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-02 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=