  • 111. Data: 2014-07-06 19:15:49
    Temat: Re: Mobilne gniazdka elektryczne - używał ktoś coś takiego ?
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik ACMM-033 napisał:

    > Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Otóż to - niezaprzeczalna i nie do przebicia przez cyfrę zaleta analogu
    > - natychmiastowość przekazu!
    > Z bardzo dawna, mając jeszcze czarnobiałego Topaza, pamiętam krótki
    > przekaz z TV - sztuczne ognie, nie pamiętam, co to za okazja, w każdym
    > razie, tak się złożyło, że jednocześnie widziałem i przekaz, i ognie na
    > żywo z okna. Były idealnie synchroniczne. Jak zaczęło być cyfrowo, to
    > już nie było tak fajnego wrażenia, że coś się obserwuje naprawdę na żywo...

    Tylko że ten ficzer nie ma praktycznego uzasadnienia.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 112. Data: 2014-07-06 20:28:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 6 Jul 2014 17:13:41 +0200, ACMM-033 napisał(a):
    > Otóż to - niezaprzeczalna i nie do przebicia przez cyfrę zaleta analogu -
    > natychmiastowość przekazu!

    Tez nie calkiem, bo satelity, bo jakies pudelka z tasma mogly byc.

> [...]
    > Były idealnie synchroniczne. Jak zaczęło być cyfrowo, to już nie było tak
    > fajnego wrażenia, że coś się obserwuje naprawdę na żywo...

    Tylko ze prawie wszyscy telewidzowie nie mieli tego pokazu za oknem i
    g* ich obchodzilo czy to jest sekunde czy minute pozniej.

    Narzekalem tylko na jedno - za czasow monopolu TVP mozna bylo zegarek
    telegazeta regulowac. Teraz to cholera wie ..

    J.

  • 113. Data: 2014-07-06 20:38:26
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Tylko że ten ficzer nie ma praktycznego uzasadnienia.

    Tylko, że ten "..." przepraszam, co?? Nie znam takiego słowa w języku
    polskim...

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.

  • 114. Data: 2014-07-06 21:35:50
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik ACMM-033 napisał:

    > Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Tylko, że ten "..." przepraszam, co?? Nie znam takiego słowa w języku
    > polskim...

    wysil się

  • 115. Data: 2014-07-06 23:15:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 6 Jul 2014 20:38:26 +0200, ACMM-033 napisał(a):

    > Tylko, że ten "..." przepraszam, co?? Nie znam takiego słowa w języku
    > polskim...

    No bo go nie bylo. A teraz jest :)

    J.

  • 116. Data: 2014-07-07 02:14:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Narzekalem tylko na jedno - za czasow monopolu TVP mozna
    > bylo zegarek telegazeta regulowac. Teraz to cholera wie ..

    A kto dziś zegarek jeszcze nosi jak czas masz w smartfonie?

  • 117. Data: 2014-07-07 02:21:13
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > A kto dziś zegarek jeszcze nosi jak czas masz w smartfonie?

    Sławomir Nowak. Ale chyba przestanie, bo z tego tylko same kłopoty.

    --
    Jarek

  • 118. Data: 2014-07-08 21:14:00
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Tez nie calkiem, bo satelity, bo jakies pudelka z tasma mogly byc.

    Nie można mieć wszystkiego. Ale rad bym mieć opóźnienia jak najmniejsze,
    czyli po prostu wynikające nie więej, niż z czasu propagacji, oraz z
    przemian na mieszaczach analogowych (zgadzam się na ich cyfrowe sterowanie,
    byle ta cyfrowość nie ingerowałąq w sygnał).

    > Tylko ze prawie wszyscy telewidzowie nie mieli tego pokazu za oknem i
    > g* ich obchodzilo czy to jest sekunde czy minute pozniej.

    Przecież wiem. Ale np. jakby np. odstrzelili jakiegoś chuja... wróć,
    pierwszego sekretarza na wiecu pierwszomajowym, to jednak wolałbym wiedzieć
    prędzej, niż później... A tak u mnie, na kilka możliwości odbioru jakiejś
    stacji, na każdej mam inne opóźnienie. I tak, jak oglądając film, jest mi to
    ściśle powiewające, tak w przekazach na żywo chciałbym, aby był naprawdę na
    żywo. Inaczej było by to niezbyt uczciwe.
    Załóżmy, że leciała by msza w TV, ksiądz by na ekranie powiedział "W imię
    Ojca i Syna, i Ducha Świętego, amen", ja pokornie macham łapkami, a tam w
    rzeczywistości było by już dawno po "Idźcie, ofiara spełniona" - i wychodzi,
    że łapkami macham w pusto, bo tam już się rozchodzą :P
    Dobra, nie będę z tego strzelać, po prostu przyjemniej mieć poczucie, że
    coś-tam robi się razem, razem w czymś (niekoniecznie w Mszy Świętej)
    uczestniczy. Artysta coś śpiewa, jestem fanem, on mówi "klaszczemy".
    Klaszczę, a tu kolejny utwór :P OK, przeboleję to, nic mi nie będzie :)))

    > Narzekalem tylko na jedno - za czasow monopolu TVP mozna bylo zegarek
    > telegazeta regulowac. Teraz to cholera wie ..

    No widzisz pan, jednak... :) CHolera wie, jaką drogą poszedł i ile po drodze
    "zarobił"...

  • 119. Data: 2014-07-08 21:15:15
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > wysil się

    "Ficzer" - to nie jest polskie słowo, wysil się ty.
    I zastąp je polskim odpowiednikiem.

  • 120. Data: 2014-07-08 21:15:49
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > No bo go nie bylo. A teraz jest :)

    Dowód proszę... Dla mnie to megachwast językowy.