eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody"Młodzi kierowcy: licencja na zabijanie" to program ...Re: "Młodzi kierowcy: licencja na zabijanie" to program ...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: "Młodzi kierowcy: licencja na zabijanie" to program ...
    Date: Sun, 16 Feb 2014 22:59:58 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 24
    Message-ID: <ldrd8r$4h1$1@mx1.internetia.pl>
    References: <ldqbup$har$1@news.task.gda.pl>
    <5300b9a2$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>
    <ldql9m$al9$1@wieslauf.sub.de>
    <12kmo7dgkzbom.1ungh6kkslr1k$.dlg@40tude.net>
    <ldqpak$rmv$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@4...net>
    <5300f5be$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <5301087a$0$2218$65785112@news.neostrada.pl>
    <pwwl6ig4m5ee.i02qf3yhzqn9$.dlg@40tude.net>
    <c...@4...net>
    <1...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1392588891 4641 83.238.168.227 (16 Feb 2014 22:14:51 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 16 Feb 2014 22:14:51 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    In-Reply-To: <1...@4...net>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2524371
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam>

    >
    >>> Zagrożenia tam nie było, zadanie polega na hamowaniu.
    >>> Na koniec depczą może i mocno (chociaż też różnie bywa), problem główny
    >>> to
    >>> powolne narastanie siły nacisku. ABS włącza się dopiero w drugiej fazie
    >>> hamowania.
    >>
    >> Sila przyzwyczajenia pewnie ... raczej bez wiekszego znaczenia na
    >> ulicy.
    >
    > W awaryjnej sytuacji jak coś nagle pojawia się przed maską?
    > Hamowanie awaryjne musi być wyćwiczone, bo jak ktoś ma wyćwiczone tylko
    > zwalnianie bo się czerwone światło zapaliło, to nawet w sytuacji
    > zagrożenia
    > życia najpierw wciśnie sprzęgło, a dopiero potem hamulec.
    >
    > Właśnie stąd pomysły w stylu BAS, że jednak okazuje się że to jest
    > potrzebne.

    Chyba po to by ten za Tobą zesrał się w gacie

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: