  • 81. Data: 2013-04-01 21:30:27
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-01 21:19, masti pisze:

    > ależ ja się śmieję ze współczesnych samochodów niez poldka czy kanciaka.
    > One naprawdę paliły mało w porównaniu do współczesnych samochodów

    Jak to uzasadnisz?

    Pozdr.

  • 82. Data: 2013-04-01 21:32:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 01 Apr 2013 21:30:27 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > Jak to uzasadnisz?

    po pierwsze masa. Po drugie obecne samochody robione są pod spełnienie
    debilnych norm. W moim modziaku wyraźnie wyczuwalne są dziury w trakcie
    przyspieszania na oko pasujące do obrotów przy których silnik pracuje w
    czasie pomiarów. Skutkiem tego smaochód nie przyspiesza a przede
    wszystkim fatalnie rusza. Oczywiście da się dać w palnik,zeby pojechał
    ale skutek jest taki, że w korku potrafi wychlać 14l bez gazowania. tylko
    przy częstym ruszaniu.

    Zresztą to podobnie jak z testami zderzeniowymi. Gdzieś widziałem ostatnio
    test, który zrobili z innym offsetem niż normatywny i auto z pięcioma
    gwiazdkami poskładało się jak tico.

    Taki kanciak może w obecnych czasach nie wyszedłby na testach rewelacyjnie
    ale na ówczesne czasy był nowoczesny i chronił pasażerów skutecznie przy
    róznych zderzeniach a nie tylko w tym testowym.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 83. Data: 2013-04-01 21:33:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 01 Apr 2013 16:13:12 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > Jak to przesadzam, hamowanie poldem ze 140 do 0 na takiej A2 to odcinek
    > między Łodzią a Poznaniem.

    chyba nigdy tym nie jeździłeś

  • 84. Data: 2013-04-01 21:33:42
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 1 kwietnia 2013 20:21:39 UTC+2 użytkownik Marcin Kenickie Mydlak
    napisał:
> [...]
    Powód jest prosty. tanie samochody wedłyg badań prowadzonych przez producentów przez
    7-8 lat robią przeciętnie do 150 tysięcy kilometrów. Wszystko w nich jest obliczone
    na niewiele większy przebieg niż 150 tysięcy. Jak by robili masowo sprzedawane auta
    na 300 tysięcy przebiegu to by były sporo droższe bo potrzeba by ich było o połowę
    mniej.

    > Ale ci wredni użytkownicy jeżdżą nimi po 10 lat i dobijają do 300-600
    >
    > tysięcy. Na złość producentom.
    >

    > --
    >
    > Marcin "Kenickie" Mydlak
    >
    > Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    >
    > P307 2.0HDi/90
    >
    > "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

    Ale tylko u cioci na imieninach. Bo w realu to jak dobrze pójdzie to 200 tysięcy i do
    uśpienia.

  • 85. Data: 2013-04-01 21:39:18
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-01 21:33, masti pisze:

    > chyba nigdy tym nie jeździłeś

    Skąd. Takie rodzyny był nieosiągalne dla przeciętnego zjadacza chleba
    pod koniec lat 90.

    Pozdr.

  • 86. Data: 2013-04-01 21:40:22
    Od: tá´Ź

    Robert Rędziak wrote:

    > Tylko że, z tego co widzę, dopasiony 307 waży sporo ponad 1300kg, a
    > jego DMC przekracza 1700kg. Tymczasem pierdoloty, o których
    > wspominałem, mają bliżej 260-280mm.

    125p miał niewentylowane 227 mm, oblicz sobie różnicę w dźwigni choćby do
    tych Twoich 260-280 mm i oszacuj fading. Z tym, ze auta klasy średniej
    mają teraz raczej min. 300 mm i oczywiście wentylowane. "System Lucas" to
    kosmiczne, niewentylowane 240 mm z przodu.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 87. Data: 2013-04-01 21:41:12
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > ależ ja się śmieję ze współczesnych samochodów niez poldka czy kanciaka.
    > One naprawdę paliły mało w porównaniu do współczesnych samochodów

    Chyba się w głowę uderzyłeś i to dość mocno.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 88. Data: 2013-04-01 21:42:18
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-01 21:32, masti pisze:
> [...]
    > wszystkim fatalnie rusza. Oczywiście da się dać w palnik,zeby pojechał
    > ale skutek jest taki, że w korku potrafi wychlać 14l bez gazowania. tylko

    To może czas go naprawić?

    > ale na ówczesne czasy był nowoczesny i chronił pasażerów skutecznie przy
    > róznych zderzeniach a nie tylko w tym testowym.

    Tak skutecznie, że przy natężeniu ruchu rząd wielkości mniejszym niż
    teraz, mniejszych mocach i mniejszych prędkościach na drogach potrafiło
    zginąć nieraz więcej ludzi niż teraz. Wspaniałe konstrukcje, nie to co
    teraz!

    Pozdr.

  • 89. Data: 2013-04-01 21:54:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 01 Apr 2013 21:42:18 +0200, DoQ napisał(a):

> [...]
    > teraz, mniejszych mocach i mniejszych prędkościach na drogach potrafiło
    > zginąć nieraz więcej ludzi niż teraz. Wspaniałe konstrukcje, nie to co

    Po pierwsze - paradoksalnie im wiekszy ruch tym mniej wypaadkow.
    Bo zamiast niebezpiecznie wyprzedzac to grzecznie jedziesz 60-70.

    Po drugie - poldek to auto dla elity. Reszta musiala sie zadowolic
    maluchem, syrenka.

    Po trzecie ... gdzie ci ludzie tak gineli, to jestem ciekaw.
    Statystyki potwierdza niebezpiecznego poloneza ?

    RWD na sliskim nie pomagal.

    J.

  • 90. Data: 2013-04-01 21:55:44
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 01 Apr 2013 21:30:27 +0200, DoQ <p...@d...gmail.com>
    wrote:

    > Jak to uzasadnisz?

    Chyba tylko tym, że współczesne auta są mocniejsze, a ludzie
    jeżdżą szybciej i agresywniej.

    r.
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com