-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!eternal-septe
mber.org!feeder.eternal-september.org!mx05.eternal-september.org!.POSTED!not-fo
r-mail
From: masti <g...@t...hell>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Date: Mon, 1 Apr 2013 19:32:48 +0000 (UTC)
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 37
Message-ID: <kjcnd0$ajl$3@dont-email.me>
References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<kjbuqd$h2o$1@mx1.internetia.pl>
<51597d22$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<kjc1kc$oj0$1@node1.news.atman.pl> <kjc2lb$f2l$5@dont-email.me>
<4...@p...pl.invalid>
<kjcmje$ajl$1@dont-email.me> <kjcnoh$2cq$1@mx1.internetia.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Mon, 1 Apr 2013 19:32:48 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
posting-host="b289877030864f343400325055ade81c";
logging-data="10869";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1/fa2bhLMIk9E5hOsmWhrIt"
User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
Cancel-Lock: sha1:wWgjJISaDI0Jh3Nymt9Xn9tDSz8=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487550
[ ukryj nagłówki ]Dnia pięknego Mon, 01 Apr 2013 21:30:27 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:
> W dniu 2013-04-01 21:19, masti pisze:
>
>>> Ty się śmiej ale mi naprawdę Polonez 1.5GLE palił mniej prawie w
>>> każdych warunkach od Lanosa 1.6. Lanos wygrywa przy wyższych
>>> prędkościach i przy jeździe kapeluszniczej (rekord 5.8l/100km).
>> ależ ja się śmieję ze współczesnych samochodów niez poldka czy
>> kanciaka. One naprawdę paliły mało w porównaniu do współczesnych
>> samochodów
>
>
> Jak to uzasadnisz?
>
po pierwsze masa. Po drugie obecne samochody robione są pod spełnienie
debilnych norm. W moim modziaku wyraźnie wyczuwalne są dziury w trakcie
przyspieszania na oko pasujące do obrotów przy których silnik pracuje w
czasie pomiarów. Skutkiem tego smaochód nie przyspiesza a przede
wszystkim fatalnie rusza. Oczywiście da się dać w palnik,zeby pojechał
ale skutek jest taki, że w korku potrafi wychlać 14l bez gazowania. tylko
przy częstym ruszaniu.
Zresztą to podobnie jak z testami zderzeniowymi. Gdzieś widziałem ostatnio
test, który zrobili z innym offsetem niż normatywny i auto z pięcioma
gwiazdkami poskładało się jak tico.
Taki kanciak może w obecnych czasach nie wyszedłby na testach rewelacyjnie
ale na ówczesne czasy był nowoczesny i chronił pasażerów skutecznie przy
róznych zderzeniach a nie tylko w tym testowym.
--
Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett
Następne wpisy z tego wątku
- 01.04.13 21:33 masti
- 01.04.13 21:39 DoQ
- 01.04.13 21:40 tá´Ź
- 01.04.13 21:41 tá´Ź
- 01.04.13 21:42 DoQ
- 01.04.13 21:54 J.F.
- 01.04.13 21:55 Robert Rędziak
- 01.04.13 21:58 DoQ
- 01.04.13 22:03 J.F.
- 01.04.13 22:09 masti
- 01.04.13 22:09 masti
- 01.04.13 22:19 Robert Rędziak
- 01.04.13 22:23 DoQ
- 01.04.13 22:27 J.F.
- 01.04.13 22:30 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
- Kopidół
- Pierwsze Twizy :D
- Kolejny pożar
- Walka o prad :D
- jakie klocki do elektryka?
- Czym jeździ Myjk
Najnowsze wątki
- 2024-11-02 piszę list do św Mikołaja
- 2024-11-01 karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-01 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-11-01 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-01 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-01 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-11-01 Warszawa => Dynamics 365 CRM Developer <=
- 2024-11-01 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-11-01 Chrzanów => Specjalista ds. PR Produktowego <=
- 2024-11-01 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-01 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-01 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-11-01 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=