eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMit zajebistych hamulców w PolonezieRe: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!eternal-septe
    mber.org!feeder.eternal-september.org!mx05.eternal-september.org!.POSTED!not-fo
    r-mail
    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Date: Mon, 1 Apr 2013 19:32:48 +0000 (UTC)
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 37
    Message-ID: <kjcnd0$ajl$3@dont-email.me>
    References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <kjbuqd$h2o$1@mx1.internetia.pl>
    <51597d22$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <kjc1kc$oj0$1@node1.news.atman.pl> <kjc2lb$f2l$5@dont-email.me>
    <4...@p...pl.invalid>
    <kjcmje$ajl$1@dont-email.me> <kjcnoh$2cq$1@mx1.internetia.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 1 Apr 2013 19:32:48 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="b289877030864f343400325055ade81c";
    logging-data="10869";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/fa2bhLMIk9E5hOsmWhrIt"
    User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
    Cancel-Lock: sha1:wWgjJISaDI0Jh3Nymt9Xn9tDSz8=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487550
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia pięknego Mon, 01 Apr 2013 21:30:27 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > W dniu 2013-04-01 21:19, masti pisze:
    >
    >>> Ty się śmiej ale mi naprawdę Polonez 1.5GLE palił mniej prawie w
    >>> każdych warunkach od Lanosa 1.6. Lanos wygrywa przy wyższych
    >>> prędkościach i przy jeździe kapeluszniczej (rekord 5.8l/100km).
    >> ależ ja się śmieję ze współczesnych samochodów niez poldka czy
    >> kanciaka. One naprawdę paliły mało w porównaniu do współczesnych
    >> samochodów
    >
    >
    > Jak to uzasadnisz?
    >
    po pierwsze masa. Po drugie obecne samochody robione są pod spełnienie
    debilnych norm. W moim modziaku wyraźnie wyczuwalne są dziury w trakcie
    przyspieszania na oko pasujące do obrotów przy których silnik pracuje w
    czasie pomiarów. Skutkiem tego smaochód nie przyspiesza a przede
    wszystkim fatalnie rusza. Oczywiście da się dać w palnik,zeby pojechał
    ale skutek jest taki, że w korku potrafi wychlać 14l bez gazowania. tylko
    przy częstym ruszaniu.

    Zresztą to podobnie jak z testami zderzeniowymi. Gdzieś widziałem ostatnio
    test, który zrobili z innym offsetem niż normatywny i auto z pięcioma
    gwiazdkami poskładało się jak tico.

    Taki kanciak może w obecnych czasach nie wyszedłby na testach rewelacyjnie
    ale na ówczesne czasy był nowoczesny i chronił pasażerów skutecznie przy
    róznych zderzeniach a nie tylko w tym testowym.



    --
    Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: