eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMit zajebistych hamulców w Polonezie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 547

  • 71. Data: 2013-04-01 20:00:17
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 1 Apr 2013 19:34:39 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Jeździłem kiedyś 325 - nie dawał tyle emocji co Poldek - to było za
    > łatwe :P Z Poldkiem trzeba było walczyć i słychać było, jak się starał
    > ;)

    Słabo się starałeś, E30/E36/5 lubi sobie zamieść dupą, jak się
    ją pociśnie. Przy czym czterocylindrowe betki chętniej skręcają
    od szóstek.

    > A co do obecnych czasów - obecnie nawet Poldkiem bym nie pojechał tak
    > szybko - zestarzałem się i kapelusze przymierzam :(

    A nie mówiłem?! :P

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.


  • 72. Data: 2013-04-01 20:04:57
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 01 Apr 2013 19:41:49 +0200, DoQ <p...@d...gmail.com>
    wrote:

    > Ba.. szybko zbierający się pold jest jak Moby Dick, niejeden o nim
    > słyszał ale w zasadzie nikt nie widział.

    Zdefiniuj szybko. Bo 1.4 zbierał się znośnie i fajnie piłował
    ryja przy tym.

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.


  • 73. Data: 2013-04-01 20:11:38
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 01 Apr 2013 19:47:02 +0200, DoQ <p...@d...gmail.com>
    wrote:

    >>> Może w tym, że normalne auto ma tarcze wielkości felg w polonezie, a
    >>> klocki 2x większe i niewykonane z gówna?
    >> To teraz wskaż normalne auto klasy Poldona z tarczami 330mm.
    >
    > a co rozumiesz przez klasę poldona?

    HB/sedan, około 4.2-4.5m długości, silnik około 1.2-1.6l,
    wykonanie bliżej budżetowego niż premium. Coś jak Logan, 301,
    Linea.

    Pierwsze auto, jakie mi przychodzi do głowy, a ma tarczę 325mm,
    to E46 330i. Ponad 300mm miały też usportowione wersje VAG-ów.
    Daleki jestem od gloryfikowania ~230mm, ale kaman, bajki o
    tarczach wielkości felg nadają się do książeczki dla
    niegrzecznych dzieci.

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.


  • 74. Data: 2013-04-01 20:21:39
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-04-01 19:37, k...@g...com pisze:
    > W dniu poniedziałek, 1 kwietnia 2013 17:52:02 UTC+2 użytkownik DoQ napisał:
    >> W dniu 2013-04-01 17:49, t? pisze:
    >>
    >>
    >>
    >>> Tak, tylny napęd dawał niezwykłą przyjemność obcowania z 70-konnym OHV z
    >>
    >>> wałem na 3 podporach, pamiętającym czasy poprzednika Fiata 125.
    >>
    >>
    >>
    >> Teraz już się nie robi takich silników tylko jednorazówki na 300kkm :(((((
    >>
    >>
    >>
    >> Pozdr.
    >
    > Nie na 300tysięcy a do 300 tysięcy. A jak by wejść w szczegóły to na 200 tysięcy.
    Powód jest prosty. tanie samochody wedłyg badań prowadzonych przez producentów przez
    7-8 lat robią przeciętnie do 150 tysięcy kilometrów. Wszystko w nich jest obliczone
    na niewiele większy przebieg niż 150 tysięcy. Jak by robili masowo sprzedawane auta
    na 300 tysięcy przebiegu to by były sporo droższe bo potrzeba by ich było o połowę
    mniej.
    >

    Ale ci wredni użytkownicy jeżdżą nimi po 10 lat i dobijają do 300-600
    tysięcy. Na złość producentom.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90
    "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."


  • 75. Data: 2013-04-01 20:30:21
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-01 20:11, Robert Rędziak pisze:
    >
    > Pierwsze auto, jakie mi przychodzi do głowy, a ma tarczę 325mm,
    > to E46 330i. Ponad 300mm miały też usportowione wersje VAG-ów.
    > Daleki jestem od gloryfikowania ~230mm, ale kaman, bajki o
    > tarczach wielkości felg nadają się do książeczki dla
    > niegrzecznych dzieci.

    P307 2.0HDI miał 302x26mm, co prawda do 330mm trochę brakuje ale bliżej
    niż dalej. A to ewidentne auto bez fajerwerków.

    Pozdr.


  • 76. Data: 2013-04-01 20:33:30
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-01 20:04, Robert Rędziak pisze:

    >> Ba.. szybko zbierający się pold jest jak Moby Dick, niejeden o nim
    >> słyszał ale w zasadzie nikt nie widział.
    > Zdefiniuj szybko. Bo 1.4 zbierał się znośnie i fajnie piłował
    > ryja przy tym.

    Przy czym z konstrukcją fiata (typowymi silnikami znanymi z FSO) miał
    niewiele wspólnego.

    Pozdr.


  • 77. Data: 2013-04-01 20:44:11
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 01 Apr 2013 20:30:21 +0200, DoQ <p...@d...gmail.com>
    wrote:

    > P307 2.0HDI miał 302x26mm, co prawda do 330mm trochę brakuje ale bliżej
    > niż dalej. A to ewidentne auto bez fajerwerków.

    Brakuje ponad 1" :)

    Tylko że, z tego co widzę, dopasiony 307 waży sporo ponad
    1300kg, a jego DMC przekracza 1700kg. Tymczasem pierdoloty, o
    których wspominałem, mają bliżej 260-280mm.

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.


  • 78. Data: 2013-04-01 20:46:51
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: tá´Ź

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > K16 miał aluminiowy blok i był silnikiem zupełnie nowej konstrukcji.
    > Graj fair, proszę.

    A czyja to wina, że do poldasa jeszcze w latach 90-tych montowano silnik
    o konstrukcji pamiętającej wczesne lata powojenne?

    --
    ss??q s? ??u??ou??


  • 79. Data: 2013-04-01 21:01:42
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Ty się śmiej ale mi naprawdę Polonez 1.5GLE palił mniej prawie w
    > każdych warunkach od Lanosa 1.6. Lanos wygrywa przy wyższych
    > prędkościach i przy jeździe kapeluszniczej (rekord 5.8l/100km).
    >

    mielismy w rodzinie polonezy od wczesnych lat 80. z tego co pamietam to
    zaden nie schodzil ojcu ponizej 10/100. w trasie.


  • 80. Data: 2013-04-01 21:19:10
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 01 Apr 2013 15:52:44 +0200 osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz napisał:

    > Hello masti,
    >
    > Monday, April 1, 2013, 3:38:52 PM, you wrote:
    >
    >>>>> Kto o zdrowych zmysłach rozpędzi się polonezem do ponad 80km/h??
    >>>> Mnie nie pytaj, ja bym się bał. :(
    >>> Mialem kiedys przejsciowke 1.6 w kolorze bordo. Na katowickiej 130-140
    >>> nonstop podrozowalem i spalal przy takiej jezdzie 7.5 l.
    >> a jaki był nieekologiczny. Dlatego współczesne przy tej jeździe muszą
    >> palić 10+l/100km. W imię walki zglobalnym ocipieniem
    >
    > Ty się śmiej ale mi naprawdę Polonez 1.5GLE palił mniej prawie w każdych
    > warunkach od Lanosa 1.6. Lanos wygrywa przy wyższych prędkościach i przy
    > jeździe kapeluszniczej (rekord 5.8l/100km).


    ależ ja się śmieję ze współczesnych samochodów niez poldka czy kanciaka.
    One naprawdę paliły mało w porównaniu do współczesnych samochodów


    --
    Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

strony : 1 ... 7 . [ 8 ] . 9 ... 20 ... 55


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: