  • 421. Data: 2013-04-04 23:50:00
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 04 Apr 2013 21:48:14 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > Dlaczego jedne zdania zaczynasz małą literą, a inne wielką? Losujesz to
    > sobie jakoś, czy po prostu masz tak po narkotykach?

    może przenieś się na pl.hum.polszczyzna?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 422. Data: 2013-04-05 00:07:51
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-04 23:48, t? pisze:
    > Dlaczego jedne zdania zaczynasz małą literą, a inne wielką? Losujesz to
    > sobie jakoś, czy po prostu masz tak po narkotykach?

    To zależy. Jak w lewej dłoni trzyma kielicha to nie może wcisnąć SHIFT :D

    Pozdr.

  • 423. Data: 2013-04-05 15:12:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello DoQ,

    > Po chuj to twoj stary stał w wodzie jak cię zmajstrował.

    Piłeś - nie pisz. Nie piłeś - napij się i idź spać.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 424. Data: 2013-04-05 17:01:39
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Ostatnio gość miał na 'strychu' sporo nowych gratów do Warszawy
    > i PF 125p (w tym zderzaki, uszczelki do drzwi itd.). Puścił to
    > podobno za 800 zł i flaszkę. Za tyle sam bym chętnie kupił :)

    http://otomoto.pl/fiat-125p-fiat-126-bambino-polonez
    -C28532777.html

  • 425. Data: 2013-04-05 19:36:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    [...]

    > tak, nawet w samochodach mozna znaleźć miejsce dla humanistów.

    tumanistów :P

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 426. Data: 2013-04-05 22:47:09
    Od: tá´Ź

    szufela wrote:

    > Wez zeskanuj caly ten artykul i wrzuc do sieci.

    Nie chce mi się?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 427. Data: 2013-04-05 22:47:36
    Od: tá´Ź

    DoQ wrote:

    > To zależy. Jak w lewej dłoni trzyma kielicha to nie może wcisnąć SHIFT
    > :D

    To on z gwinta nie wali?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 428. Data: 2013-04-05 22:57:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 05 Apr 2013 20:47:09 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > Nie chce mi się?

    ale nie przyznasz się, że walnałeś babola i nigdy tego artykułu nie
    widziałeś?

  • 429. Data: 2013-04-05 23:05:20
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > ale nie przyznasz się, że walnałeś babola i nigdy tego artykułu nie
    > widziałeś?

    Podałem skąd pochodzi, znajdź go sobie, to zobaczysz, ze cytat jest
    dokładny.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 430. Data: 2013-04-07 21:31:05
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 4 Apr 2013 19:56:48 +0200, J.F napisał(a):

    > No wlasnie mam wrazenie ze jakos malo sie narobili.
    >
    > silnika nie chcialo im sie ruszac, cos z mechanizmow w ogole ruszyli,
    > czy wloskie bylo najlepsze ?

    Coś tam ruszali... Dlatego największym powodzeniem cieszyły się egzemplarze
    na włoskich częściach... nieruszanych ;)