  • 391. Data: 2013-04-04 20:53:20
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-04 20:42, DoQ pisze:

    > O masz.. Skody i Moskwicze też projektowali polscy inżynierowie??

    Napisałeś (co podkreśliłem):
    <cite>
    Celowo wyciągnąłem
    Legendy PRLu gdyż przekłamują rzeczywistość sugerując że samochody w
    nich prezentowane są wytworem polskiej motoryzacji i inżynierii.
    </cite>

    Powyższe zdanie jest fałszywe i dalsze konfabulacje możesz sobie
    darować.

  • 392. Data: 2013-04-04 20:56:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 04 Apr 2013 20:52:42 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > Czyżbym trafił?

    to już nawet nie wiesz czy trafiłeś do kieleiszka? A moze walisz z gwinta?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 393. Data: 2013-04-04 21:03:08
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-04 20:53, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    > Legendy PRLu gdyż przekłamują rzeczywistość sugerując że samochody w
    > nich prezentowane są wytworem polskiej motoryzacji i inżynierii.

    Tak właśnie napisałem, pisząc o 125p, 126p i Warszawie bo o tym była
    dyskusja. Są też odcinki o motocyklach, aż dziwne że nie stwierdziłeś
    dyskutując sam ze sobą, że motocykl to nie samochód.

    > Powyższe zdanie jest fałszywe i dalsze konfabulacje możesz sobie
    > darować.

    Zamiast bredzić o brzozach i konfabulacjach odnieś się lepiej do tej
    polskiej legendy motoryzacyjnej.

    Pozdr.

  • 394. Data: 2013-04-04 21:03:43
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-04 20:56, masti pisze:

    > to już nawet nie wiesz czy trafiłeś do kieleiszka? A moze walisz z gwinta?

    Do czego?

  • 395. Data: 2013-04-04 21:09:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-04 21:03, DoQ pisze:

    > Tak właśnie napisałem, pisząc o 125p, 126p i Warszawie bo o tym była
    > dyskusja.

    Słabo - dyskusja nie była o Twoich imaginacjach.

  • 396. Data: 2013-04-04 21:12:07
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-04 21:09, Artur Maśląg pisze:

    > Słabo - dyskusja nie była o Twoich imaginacjach.

    Faktycznie nie była, natomiast ewidentnie chcesz porozmawiać o swoich
    ale jakoś słabo ci to trollowanie wychodzi.

  • 397. Data: 2013-04-04 21:16:07
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-04 21:12, DoQ pisze:

    > Faktycznie nie była,

    To baw się dobrze... Już się nauczyłem...

  • 398. Data: 2013-04-04 21:19:31
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-04 20:25, J.F pisze:
    (...)
    > A to "roznie" to uzasadnia do twierdzenia ze mogles miec do autostrady
    > blizej niz obecnie ? :-P

    Gdybyś zapytał ze 2 lata temu, to bym bez zastanowienia napisał że
    tak. Po namyśli jednak tak kategorycznie nie stwierdzę, ponieważ
    chyba od połowy 2012 mam "z okolic Warszawy" do najbliższej
    kilkanaście kilometrów :P

  • 399. Data: 2013-04-04 21:20:03
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-04 21:16, Artur Maśląg pisze:

    > To baw się dobrze... Już się nauczyłem...

    Nie, nie nauczyłeś się. Odwracać kota ogonem ni cholery nie umiesz, ale
    bardzo się starasz.

  • 400. Data: 2013-04-04 21:22:43
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-04 21:20, DoQ pisze:

    > Nie, nie nauczyłeś się.

    Owszem, nauczyłem się, a Ty nawet nie wiesz czego :)