  • 401. Data: 2013-04-04 21:32:08
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-04 20:49, Robert Rędziak pisze:

    > A czego szukasz? A048? A539? CR500? R888?

    Jak to się mówi - 'od pstrej pyty'. No, ale Dębica takich nie ma ;)

    MSPANC

  • 402. Data: 2013-04-04 21:34:29
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-04 21:22, Artur Maśląg pisze:
    > Owszem, nauczyłem się, a Ty nawet nie wiesz czego :)
    > To Twoja domena - jak napisałem, baw się dobrze :>

    ROTFL ewidentnie widać, że jesteś gotów napisać cokolwiek aby tylko
    wymigać się od merytorycznej dyskusji.
    Dziś niewygodnie ci pisać o kiepskiej historii "polskiej" motoryzacji,
    jutro będzie to kolejny, niewygodny dla ciebie temat. Jaki? Niebawem się
    dowiemy.

    Pozdr.

  • 403. Data: 2013-04-04 21:41:28
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-04 21:34, DoQ pisze:

    > ROTFL ewidentnie widać, że jesteś gotów napisać cokolwiek aby tylko
    > wymigać się od merytorycznej dyskusji.

    Wiesz, jak będziesz chciał wziąć udział w merytorycznej dyskusji
    to być może wrócimy do rozmowy. Na obecną chwilę to tylko ziejesz
    jadem i próbujesz obsikiwać innych. Spoko, skoro tego potrzebujesz...

    > Dziś niewygodnie ci pisać o kiepskiej historii "polskiej" motoryzacji,

    W przeciwieństwie do Ciebie pisałem o niej merytorycznie i bez dziwnych
    emocji.

    > jutro będzie to kolejny, niewygodny dla ciebie temat. Jaki? Niebawem się
    > dowiemy.

    Może jednak połóż się spać, odpocznij...

  • 404. Data: 2013-04-04 21:45:01
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-04 21:41, Artur Maśląg pisze:
    > W przeciwieństwie do Ciebie pisałem o niej merytorycznie i bez dziwnych
    > emocji.

    Napisałeś jakieś brednie o przepracowanych inżynierach, po czym
    najwyraźniej wyczerpałeś temat i postanowiłeś skupić się na programie
    telewizyjnym oraz wyimaginowanych konfabulacjach.

    > Może jednak połóż się spać, odpocznij...

    Wytrzeźwiej, bo widać nie wlewacie za kołnierze z mastim.

  • 405. Data: 2013-04-04 21:46:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 04 Apr 2013 21:45:01 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

> [...]
    > telewizyjnym oraz wyimaginowanych konfabulacjach.

    > Wytrzeźwiej, bo widać nie wlewacie za kołnierze z mastim.

    wróć jak ochłoniesz.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 406. Data: 2013-04-04 21:50:22
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-04 21:46, masti pisze:

    > wróć jak ochłoniesz.

    Nadal nie ogarniasz wciśnięcia 2 przycisków na raz jak chociażby SHIFT +
    W lingwisto?

  • 407. Data: 2013-04-04 21:52:07
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    http://www.youtube.com/watch?v=nnLYaSfo7n0

  • 408. Data: 2013-04-04 21:53:46
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    http://youtu.be/Gres3m263lU?t=13s

  • 409. Data: 2013-04-04 21:56:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    >W przeciwieństwie do Ciebie pisałem o niej merytorycznie i bez
    >dziwnych
    >emocji.

    Niemerytorycznie.
    Merytoryczna prawda jest taka, ze osiagniecia polskiej motoryzacji sa
    zalosne.

    Ale w sumie niewiele odstaja od motoryzacji hiszpanskiej, belgijskiej,
    holenderskiej czy dunskiej.
    Norwegowie tez chyba nie czuja sie zdolowani osiagnieciami Szwedow ..

    J.

  • 410. Data: 2013-04-04 21:58:59
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-04 21:56, J.F pisze:

> [...]
    > holenderskiej czy dunskiej.
    > Norwegowie tez chyba nie czuja sie zdolowani osiagnieciami Szwedow ..

    Choć raz (no może nie raz:)) mogę się z tobą zgodzić w 100%.
    Może i niewiele odstaje, ale tworzy się wokół niej jakiś chory i
    śmieszny mit