  • 351. Data: 2013-04-04 19:15:21
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-04-04 18:13, J.F pisze:

    >Twierdzenie nieuzasadnione. Śmiem twierdzić, że mogłem mieć bliżej
    >niż
    >obecnie :)

    Nie mowie ze nie, ale korzeniami sie nie chwaliles, pozostalo przyjac
    ze jestes z okolic Warszawy :-)

    J.

  • 352. Data: 2013-04-04 19:16:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "t?" napisał w wiadomości grup
    J.F wrote:
    >Samo rozpędzenie do 120 to powinien być wystarczający odpoczynek,
    >szczególnie w przypadku auta, które potrzebuje na to minutę.

    Dlatego napisalem 120, a nie 140 :-)

    J.

  • 353. Data: 2013-04-04 19:17:43
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-04 19:09, DoQ pisze:

    > Nie widziałeś programu LEGĘDY PEERELU???

    Ostatnio gość miał na 'strychu' sporo nowych gratów do Warszawy
    i PF 125p (w tym zderzaki, uszczelki do drzwi itd.). Puścił to
    podobno za 800 zł i flaszkę. Za tyle sam bym chętnie kupił :)

  • 354. Data: 2013-04-04 19:18:40
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-04 18:41, Artur Maśląg pisze:

    > O co tutaj rozwijać?

    Nie rozumiem, samochody niewiele się zmieniły, bo? Nadal mają 4 koła,
    silnik i kierownicę?

    Pozdr.

  • 355. Data: 2013-04-04 19:19:41
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-04 19:17, Artur Maśląg pisze:

    > Ostatnio gość miał na 'strychu' sporo nowych gratów do Warszawy
    > i PF 125p (w tym zderzaki, uszczelki do drzwi itd.). Puścił to
    > podobno za 800 zł i flaszkę. Za tyle sam bym chętnie kupił :)

    Nie zmienia to faktu że ani 125p ani Polonez, ani Maluch, ani nawet
    Warszawa to nie są polskie samochody...

    Pozdr.

  • 356. Data: 2013-04-04 19:28:03
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-04 19:19, DoQ pisze:

    > Nie zmienia to faktu że ani 125p ani Polonez, ani Maluch, ani nawet
    > Warszawa to nie są polskie samochody...

    ???

  • 357. Data: 2013-04-04 19:30:34
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-04 19:18, DoQ pisze:

    > Nie rozumiem,

    To widać - może gdybyś za dużo nie wyciął :)

    > samochody niewiele się zmieniły, bo? Nadal mają 4 koła,
    > silnik i kierownicę?

    Zasadniczo w kontekście tego co napisałem możesz tak
    uznać.

  • 358. Data: 2013-04-04 19:33:55
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-04 19:28, Artur Maśląg pisze:

    > ???

    A co tu wyjaśniać? Daewoo Lanos to też polska motoryzacja?
    Polski FIAT? Czy FIAT to polski koncern? Albo chociaż wywodzący się z
    Polski? Czy 125 i 126 wraz z silnikami to działo polskich inżynierów?
    Czy Warszawa to nie czasem ruska Pobieda?

    Pozdr.

  • 359. Data: 2013-04-04 19:35:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 04 Apr 2013 19:33:55 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > i 126 wraz z silnikami to działo polskich inżynierów? Czy Warszawa to
    > nie czasem ruska Pobieda?

    która jest amerykańskim Chevroletem

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 360. Data: 2013-04-04 19:39:18
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-04 19:35, masti pisze:

    > która jest amerykańskim Chevroletem

    Niestety zerżnąć z amerykańców nie umieliśmy, a do ruskich bliżej.