  • 341. Data: 2013-04-04 18:32:12
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-04 18:27, szufela pisze:

    > No i co ? :)

    Ano to, że w tradycyjnie z polską motoryzacją miał ten samochód tyle
    wspólnego co Budka Suflera z Metallicą.

  • 342. Data: 2013-04-04 18:36:39
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > Ano to, że w tradycyjnie z polską motoryzacją miał ten samochód tyle
    > wspólnego co Budka Suflera z Metallicą.

    Idz sie przespij zanim sie zaczniesz :)

    sz

  • 343. Data: 2013-04-04 18:41:30
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-04 17:21, DoQ pisze:

    > Dlaczego?

    Serio pisałem - jest taka rzecz jak np. stan techniczny pojazdu.

    > A gdybyś potrącił dziecko na pasach albo jadące rowerkiem??

    Zmartwię Kolegę - wyjaśnione już wcześniej.

    > Rozwiniesz tę myśl?

    O co tutaj rozwijać?

  • 344. Data: 2013-04-04 19:03:18
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-04 18:36, szufela pisze:

    > Idz sie przespij zanim sie zaczniesz :)

    Jebnij się w dekiel, tak krótko mówiąc :)

  • 345. Data: 2013-04-04 19:06:53
    Od: tá´Ź

    DoQ wrote:

    > Ano to, że w tradycyjnie z polską motoryzacją miał ten samochód tyle
    > wspólnego co Budka Suflera z Metallicą.

    Coś takiego jak "polska motoryzacja" nie istnieje i nigdy nie istniało. :)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 346. Data: 2013-04-04 19:06:53
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > Jebnij się w dekiel, tak krótko mówiąc :)

    Rozgarniety jestes jak kupa lisci i po ch.. sie wtrącasz jak nie znasz
    kontekstu ?

    sz.

  • 347. Data: 2013-04-04 19:08:03
    Od: tá´Ź

    DoQ wrote:

    > Naucz się czytać. 15 lat temu grono starszyzny PMSu uznało, że Polonez
    > hamuje na odcinku 36,5m.

    A jak się wystawi nogę i dohamuje butem, to jeszcze metr mnie! Ale trochę
    ściąga na stronę buta. :(

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 348. Data: 2013-04-04 19:08:51
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-04 19:06, szufela pisze:

    > Rozgarniety jestes jak kupa lisci i po ch.. sie wtrącasz jak nie znasz
    > kontekstu ?

    Po chuj to twoj stary stał w wodzie jak cię zmajstrował.

  • 349. Data: 2013-04-04 19:08:54
    Od: tá´Ź

    szufela wrote:

    > Rozgarniety jestes jak kupa lisci i po ch.. sie wtrącasz jak nie znasz
    > kontekstu ?

    Dobrze się czujesz?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 350. Data: 2013-04-04 19:09:18
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-04 19:06, t? pisze:

    > Coś takiego jak "polska motoryzacja" nie istnieje i nigdy nie istniało. :)

    Nie widziałeś programu LEGĘDY PEERELU???

    Pozdr.