eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 547

  • 311. Data: 2013-04-04 09:31:44
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-04-03 22:57, DoQ pisze:
    > W dniu 2013-04-03 22:55, t? pisze:
    >>> kolejnych modelach wzrastała i w czasach 104/105 120km/h nie było żadnym
    >>> wyczynem - każda dawała radę.
    >> Skąd wiesz? Wtedy już były autostrady? Podobno jeździsz przepisowo.
    >> Łamałeś przepisy takim pierdzącym, kloacznym złomem?
    >
    > Patrz pan, 120 skarpetą się nie bał

    Nie bał. No, ale jak mnie kiedyś garbusem kolega przewiózł 130km/h
    na 7 to się bałem. Zupełnie serio.

    > i łamał przepisy,

    Skąd ten wniosek? Zresztą nawet jeśli czasem to co? No risk, no fun.

    > a teraz za 100/70
    > współczesnym samochodem wlepiłby mandat bez mrugnięcia okiem :)

    Uzasadnienie było w poście wcześniejszym, a parę mandatów w życiu
    zapłaciłem. Samochody zmieniły się w sumie niewiele, fizyka wcale.
    Zmieniło się za to natężenie ruchu, lokalizacje itd.


  • 312. Data: 2013-04-04 14:33:10
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-04-03 21:19:57 +0000, Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl> said:

    > W czasach świetności poldolota istniały silniki innych producentów
    > (zgadza się, nie w demoludach..), dla których te 250 tysięcy to było
    > tyle co nic.

    Mój szwagier każdy kupiony nowy silnik rozbierał i dopieszczał go, by
    zgadzał się z dokumentacją fabryczną.
    Twierdził, że z każdym następnym silnikiem miał więcej roboty - więc
    (teraz mój wniosek) te z początku produkcji miały prawo być
    długowieczne.
    :-)



    --
    Bydlę


  • 313. Data: 2013-04-04 14:40:37
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 03.04.2013 23:43, masti wrote:
    >
    > a masz jakiś dowód, ze to nieprawda?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Ci%C4%99%C5%BCar_dowodu

    --
    Pozdrawiam
    Michoo


  • 314. Data: 2013-04-04 15:01:52
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-04-04 14:40, Michoo pisze:
    > On 03.04.2013 23:43, masti wrote:
    >>
    >> a masz jakiś dowód, ze to nieprawda?
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Ci%C4%99%C5%BCar_dowodu

    Stąd nadal na to czekamy - w szczególności od autora wątku.




  • 315. Data: 2013-04-04 15:59:37
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 4 kwietnia 2013 01:06:36 UTC+2 użytkownik tᴏ napisał:
    > kogutek444 wrote:
    >
    >
    >
    > > którzy fani tak pisali?
    >
    >
    >
    > Poszukaj sobie.
    >
    >
    >
    > --
    >
    > ss??q s? ??u??ou??

    To była dobra rada. Jak zacząłem szukać to na setkach stron tysiące wpisów o
    niezwykle dobrych hamulcach w jakie był seryjnie wyposażony Polonez. Wiele opisów
    niezwykłej skuteczności w każdych warunkach. I najważniejsze że rozwiązania
    techniczne hamulców w Polonezie wyprzedziło inne rozwiązania o dziesiątki lat.


  • 316. Data: 2013-04-04 16:06:00
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: tá´Ź

    Artur Maśląg wrote:

    > Samochody zmieniły się w sumie niewiele, fizyka wcale. Zmieniło się za
    > to natężenie ruchu, lokalizacje itd.

    Niewiele, rotfl. :D Drogi pewnie tez niewiele lepsze?

    --
    ss??q s? ??u??ou??


  • 317. Data: 2013-04-04 16:07:08
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: tá´Ź

    Tomasz Pyra wrote:

    > Nie pamiętam tylko czy w Oplu to była opcja wyposażenia czy standard
    > który się zmienił od jakiegoś roku, ale były też wersje z 302 z przodu i
    > litą 278 z tyłu, ale tu już szału nie było z hamulcami.

    Sprawdzałem w CDTi 16v OPC line z ostatniego rocznika i z przodu było coś
    około 280-288. Na pewno daleko od 300.

    --
    ss??q s? ??u??ou??


  • 318. Data: 2013-04-04 16:09:08
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: tá´Ź

    t? wrote:

    > Sprawdzałem w CDTi 16v OPC line z ostatniego rocznika i z przodu było
    > coś około 280-288. Na pewno daleko od 300.

    http://www.mikoda.pl/sklep/produkty?marka=OPEL&model
    =VECTRA%20C%20kombi

    --
    ss??q s? ??u??ou??


  • 319. Data: 2013-04-04 16:11:29
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: tá´Ź

    Artur Maśląg wrote:

    > Stąd nadal na to czekamy - w szczególności od autora wątku.

    Chyba niektórym coś na głowę spadło, podałem cytat z testu w jednym z
    bardziej wiarygodnych czasopism tamtego okresu i to dotyczący najlepszej
    wersji hamulców, paru trolli twierdzi, że droga hamowania była krótsza
    "bo tak im się wydaje" i wymagają ode mnie dowodów. ROTFL!

    --
    ss??q s? ??u??ou??


  • 320. Data: 2013-04-04 16:12:22
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: tá´Ź

    kogutek444 wrote:

    > To była dobra rada. Jak zacząłem szukać to na setkach stron tysiące
    > wpisów o niezwykle dobrych hamulcach w jakie był seryjnie wyposażony
    > Polonez. Wiele opisów niezwykłej skuteczności w każdych warunkach. I
    > najważniejsze że rozwiązania techniczne hamulców w Polonezie wyprzedziło
    > inne rozwiązania o dziesiątki lat.

    Po czym masz takie jazdy? Jakieś syntetyki, czy hodujesz bieluń za
    stodołą?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

strony : 1 ... 20 ... 31 . [ 32 ] . 33 ... 40 ... 55


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: