-
X-Received: by 10.49.120.105 with SMTP id lb9mr577008qeb.17.1365083977401; Thu, 04
Apr 2013 06:59:37 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.49.120.105 with SMTP id lb9mr577008qeb.17.1365083977401; Thu, 04
Apr 2013 06:59:37 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!t2no38609619qal.0!news-out.g
oogle.com!ef9ni1849qab.0!nntp.google.com!ca1no29055528qab.0!postnews.google.com
!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 4 Apr 2013 06:59:37 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <515cb5fc$0$1247$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.175.11.160;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 31.175.11.160
References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<6m6fu5z2u01m$.fgu4kxnit8fw$.dlg@40tude.net>
<18biqeibbbjpn.59bafju6z7nn$.dlg@40tude.net>
<1...@4...net>
<6kylmqp0133x.1osortvfe8clu$.dlg@40tude.net>
<18r09x7xg6ztb$.m9cxlbr8zn7f.dlg@40tude.net>
<wdoa1jxmni6s$.1s1dk5e5dfcb2.dlg@40tude.net>
<vmw5lxjqdqxu.1trxuykfmb37t$.dlg@40tude.net>
<1...@p...pl.invalid>
<nfy8xhbrh5ix.1bfmzkwx55h1k$.dlg@40tude.net>
<1...@g...com>
<515c7495$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
<e...@g...com>
<515ca7d0$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
<6...@g...com>
<515cb5fc$0$1247$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <8...@g...com>
Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
From: k...@g...com
Injection-Date: Thu, 04 Apr 2013 13:59:37 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487932
[ ukryj nagłówki ]W dniu czwartek, 4 kwietnia 2013 01:06:36 UTC+2 użytkownik tá´ napisał:
> kogutek444 wrote:
>
>
>
> > którzy fani tak pisali?
>
>
>
> Poszukaj sobie.
>
>
>
> --
>
> ss??q s? ??u??ou??
To była dobra rada. Jak zacząłem szukać to na setkach stron tysiące wpisów o
niezwykle dobrych hamulcach w jakie był seryjnie wyposażony Polonez. Wiele opisów
niezwykłej skuteczności w każdych warunkach. I najważniejsze że rozwiązania
techniczne hamulców w Polonezie wyprzedziło inne rozwiązania o dziesiątki lat.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.04.13 16:06 tá´Ź
- 04.04.13 16:07 tá´Ź
- 04.04.13 16:09 tá´Ź
- 04.04.13 16:11 tá´Ź
- 04.04.13 16:12 tá´Ź
- 04.04.13 16:39 Tom N
- 04.04.13 16:53 tá´Ź
- 04.04.13 16:59 DoQ
- 04.04.13 17:18 masti
- 04.04.13 17:21 DoQ
- 04.04.13 17:43 DoQ
- 04.04.13 17:48 Tom N
- 04.04.13 17:58 J.F
- 04.04.13 18:00 DoQ
- 04.04.13 18:02 tá´Ź
Najnowsze wątki z tej grupy
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- 2025-02-25 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-02-25 Warszawa => SQL Developer <=
- 2025-02-25 Zbigniew Ziobro śmie sugerować "niedostatki niezawisłości" sędzi (wątpliwości co do bezstronności)
- 2025-02-25 Kraków => DevOps Engineer (Junior/Regular) <=
- 2025-02-25 Kraków => Front-end Developer <=
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-24 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-24 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=