-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Date: Sun, 7 Apr 2013 22:20:59 +0000 (UTC)
Organization: Bractwo Bronkowe
Lines: 24
Message-ID: <s...@a...wkurw.org>
References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<1v9m4m8fpxo3f$.1bhf5tscjopxt.dlg@40tude.net>
<1...@p...pl.invalid>
<m...@4...net>
<6...@p...pl.invalid>
<cwnnzvfshp9w$.18tddp3b63kxu.dlg@40tude.net>
<1lpruyympn7fc.1vqvcayegbuxi$.dlg@40tude.net>
<kjebhc$tbv$1@node2.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<kjefqf$8qa$1@node1.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<kjepfl$c5l$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<kjk9nl$9oj$1@node1.news.atman.pl> <kjkaea$n7a$1@mx1.internetia.pl>
<515db32d$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
<kjkcjs$vcl$2@mx1.internetia.pl>
<515db5bc$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
<kjkd7c$1in$2@mx1.internetia.pl>
<515db828$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
<kjke22$4ri$1@mx1.internetia.pl>
<515dbcd4$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
<515dbee1$0$1246$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: net133-138.4web.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1365373259 14362 194.63.133.138 (7 Apr 2013 22:20:59 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 7 Apr 2013 22:20:59 +0000 (UTC)
X-FAQbot-Ignore: yes
X-Mielonka: m...@l...wkurw.org n...@l...wkurw.org
l...@l...wkurw.org
User-Agent: slrn/0.9.9p1 (OpenBSD)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2488431
[ ukryj nagłówki ]On Thu, 4 Apr 2013 19:56:48 +0200, J.F
<j...@p...onet.pl> wrote:
> silnika nie chcialo im sie ruszac,
Między 115C a silnikami Poloneza było sporo drobnych różnic:
inny układ smarowania, inny napęd rozrządu, inne uszczelnienia
zaworów, inny wałek rozrządu, inny osprzęt (kolektor, gaźnik,
nastawy zapłonu, alternator).
Aczkolwiek dopiero Daewoo pokazało, że da się np. robić tłoki
lżejsze od parędziesiąt gramów na sztuce, z mniejszą tolerancją
wagową niż w starych motorach.
> cos z mechanizmow w ogole ruszyli,
Inny wał napędowy, inna skrzynia...
RR.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.04.13 00:28 Robert Rędziak
- 08.04.13 08:22 Artur Maśląg
- 08.04.13 10:42 J.F
- 08.04.13 12:39 k...@g...com
- 08.04.13 13:09 J.F
- 08.04.13 17:09 k...@g...com
- 08.04.13 17:56 J.F
- 08.04.13 19:37 k...@g...com
- 08.04.13 20:14 Artur Maśląg
- 08.04.13 22:10 DoQ
- 08.04.13 22:15 DoQ
- 08.04.13 22:17 DoQ
- 08.04.13 22:23 Artur Maśląg
- 08.04.13 22:29 DoQ
- 08.04.13 22:41 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Cięcie wysokich tui
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS