-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Date: Sun, 7 Apr 2013 22:20:59 +0000 (UTC)
Organization: Bractwo Bronkowe
Lines: 24
Message-ID: <s...@a...wkurw.org>
References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<1v9m4m8fpxo3f$.1bhf5tscjopxt.dlg@40tude.net>
<1...@p...pl.invalid>
<m...@4...net>
<6...@p...pl.invalid>
<cwnnzvfshp9w$.18tddp3b63kxu.dlg@40tude.net>
<1lpruyympn7fc.1vqvcayegbuxi$.dlg@40tude.net>
<kjebhc$tbv$1@node2.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<kjefqf$8qa$1@node1.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<kjepfl$c5l$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<kjk9nl$9oj$1@node1.news.atman.pl> <kjkaea$n7a$1@mx1.internetia.pl>
<515db32d$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
<kjkcjs$vcl$2@mx1.internetia.pl>
<515db5bc$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
<kjkd7c$1in$2@mx1.internetia.pl>
<515db828$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
<kjke22$4ri$1@mx1.internetia.pl>
<515dbcd4$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
<515dbee1$0$1246$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: net133-138.4web.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1365373259 14362 194.63.133.138 (7 Apr 2013 22:20:59 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 7 Apr 2013 22:20:59 +0000 (UTC)
X-FAQbot-Ignore: yes
X-Mielonka: m...@l...wkurw.org n...@l...wkurw.org
l...@l...wkurw.org
User-Agent: slrn/0.9.9p1 (OpenBSD)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2488431
[ ukryj nagłówki ]On Thu, 4 Apr 2013 19:56:48 +0200, J.F
<j...@p...onet.pl> wrote:
> silnika nie chcialo im sie ruszac,
Między 115C a silnikami Poloneza było sporo drobnych różnic:
inny układ smarowania, inny napęd rozrządu, inne uszczelnienia
zaworów, inny wałek rozrządu, inny osprzęt (kolektor, gaźnik,
nastawy zapłonu, alternator).
Aczkolwiek dopiero Daewoo pokazało, że da się np. robić tłoki
lżejsze od parędziesiąt gramów na sztuce, z mniejszą tolerancją
wagową niż w starych motorach.
> cos z mechanizmow w ogole ruszyli,
Inny wał napędowy, inna skrzynia...
RR.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.04.13 00:28 Robert Rędziak
- 08.04.13 08:22 Artur Maśląg
- 08.04.13 10:42 J.F
- 08.04.13 12:39 k...@g...com
- 08.04.13 13:09 J.F
- 08.04.13 17:09 k...@g...com
- 08.04.13 17:56 J.F
- 08.04.13 19:37 k...@g...com
- 08.04.13 20:14 Artur Maśląg
- 08.04.13 22:10 DoQ
- 08.04.13 22:15 DoQ
- 08.04.13 22:17 DoQ
- 08.04.13 22:23 Artur Maśląg
- 08.04.13 22:29 DoQ
- 08.04.13 22:41 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
Najnowsze wątki
- 2024-12-01 "Chciałem zamówić kurs tym"
- 2024-11-30 Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- 2024-11-30 Łódź => Technical Artist <=
- 2024-11-30 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-30 Warszawa => Microsoft Dynamics 365 Business Central Developer <=
- 2024-11-30 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-30 Zielona Góra => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-30 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-30 Lublin => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-30 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-11-30 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-11-30 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-30 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-11-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-30 Immatrykulacja...