-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
ber.org!mx05.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: masti <g...@t...hell>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Date: Thu, 4 Apr 2013 17:43:03 +0000 (UTC)
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 23
Message-ID: <kjke37$q5g$2@dont-email.me>
References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<kjbuqd$h2o$1@mx1.internetia.pl> <kjh3rn$9lk$1@news.task.gda.pl>
<515c30c7$0$1262$65785112@news.neostrada.pl>
<kjhu3l$db0$1@news.task.gda.pl>
<515c85d7$0$1250$65785112@news.neostrada.pl>
<kji3gt$feo$1@mx1.internetia.pl>
<515c94c1$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
<515c9752$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
<kji5jn$lvm$2@mx1.internetia.pl> <kjja94$7q4$1@node1.news.atman.pl>
<kjk696$8n0$1@mx1.internetia.pl>
<515dad3f$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
<kjkd5e$1in$1@mx1.internetia.pl>
<515db8be$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
<kjkeke$6u3$1@mx1.internetia.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 4 Apr 2013 17:43:03 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
posting-host="3260dd1712b713904847e12c3442a004";
logging-data="26800";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1/JUp8jhK4G0NqShMNnF7pI"
User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
Cancel-Lock: sha1:k7ShcJhLhR1H22dwYct1zguSQA4=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487992
[ ukryj nagłówki ]Dnia pięknego Thu, 04 Apr 2013 19:43:44 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:
> W dniu 2013-04-04 19:30, Artur Maśląg pisze:
>>
>>> samochody niewiele się zmieniły, bo? Nadal mają 4 koła, silnik i
>>> kierownicę?
>> Zasadniczo w kontekście tego co napisałem możesz tak uznać.
>
> Zasadniczo fizyka jest ta sama, a samochody też mają po 4 koła. Z tym że
> mały samochód typu Peugeot 208 zatrzyma się przed przeszkodą z setki po
> 37m, a skarpeta "raptem" 73m dalej rozsmarowując ci twarz na kierownicy.
a czemu miałaby rozsmarować? Takie opóźnienie a nie hamuje? Chyba masz
kłopoty z fizyką
--
Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett
Następne wpisy z tego wątku
- 04.04.13 19:43 masti
- 04.04.13 19:47 DoQ
- 04.04.13 19:47 J.F
- 04.04.13 19:47 Artur Maśląg
- 04.04.13 19:48 DoQ
- 04.04.13 19:47 masti
- 04.04.13 19:53 DoQ
- 04.04.13 19:53 Artur Maśląg
- 04.04.13 19:54 DoQ
- 04.04.13 19:56 J.F
- 04.04.13 20:02 Artur Maśląg
- 04.04.13 20:03 Artur Maśląg
- 04.04.13 20:09 DoQ
- 04.04.13 20:16 Artur Maśląg
- 04.04.13 20:17 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
Najnowsze wątki
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-20 "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- 2024-11-21 Strach się bać
- 2024-11-21 Koniec smrodów
- 2024-11-20 Krematorium
- 2024-11-20 Taki tam szkolny problem...
- 2024-11-20 LIR2032 a ML2032
- 2024-11-20 SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- 2024-11-21 Środa Wielkopolska => Konsultant SAP <=
- 2024-11-21 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-21 Wrocław => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-21 Kraków => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-21 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=