-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!newspeer
1.nac.net!border4.nntp.dca.giganews.com!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giga
news.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-e
xc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED
!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <kjffcf$pn7$1@dont-email.me> <kjfh66$ei8$2@dont-email.me>
<kjfhmt$i21$1@dont-email.me> <kjfj8s$m5r$2@dont-email.me>
<7...@g...com>
<1wrsl8esqao86.1mxjmoc9uwdel$.dlg@40tude.net>
<kjgoas$im4$3@dont-email.me>
Date: Wed, 3 Apr 2013 19:13:05 +0200
Message-ID: <b...@4...net>
Lines: 21
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.152.78
X-Trace: 1365009187 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26696 83.11.152.78:57682
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487793
[ ukryj nagłówki ]Dnia Wed, 3 Apr 2013 08:13:16 +0000 (UTC), masti napisał(a):
> Dnia pięknego Wed, 03 Apr 2013 01:01:10 +0200 osobnik zwany Tomasz Pyra
> napisał:
>
>> Dnia Tue, 2 Apr 2013 15:01:20 -0700 (PDT), k...@g...com
>> napisał(a):
>>
>>> Macherzy od rajdowych 126p kręcili nieduży silniczek do 15 tysięcy
>>> obrotów i przeżywał.
>>
>> Najmocniejsze rajdowe wersje 126p osiągają około 40KM przy 7500rpm. Nie
>> ma możliwości (i to nie mówię nawet o technicznych) zrobienia
>> czegokolwiek więcej, więc ściemniasz.
>
> OIDP to w czasach PRL był człowiek, który dociągał silniki 126p do 50KM.
Dociągnąć podobno się udaje nawet do 60KM, ale nie przetrwa to żadnego
rajdu.
Może w wyścigu górskim, albo jakimś krótkim torowym takie silniki się
stosuje. Na pewno nie w rajdach.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.04.13 19:20 Tomasz Pyra
- 03.04.13 19:35 Tomasz Pyra
- 03.04.13 19:37 Tomasz Pyra
- 03.04.13 19:54 Tomasz Pyra
- 03.04.13 20:06 Artur Maśląg
- 03.04.13 20:08 Tomasz Pyra
- 03.04.13 20:08 Artur Maśląg
- 03.04.13 20:14 Tomasz Pyra
- 03.04.13 20:19 Artur Maśląg
- 03.04.13 20:26 tá´Ź
- 03.04.13 20:27 tá´Ź
- 03.04.13 20:30 Artur Maśląg
- 03.04.13 20:37 tá´Ź
- 03.04.13 20:43 Tomasz Pyra
- 03.04.13 20:49 tá´Ź
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe