    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 2 Apr 2013 15:42:42 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    From: k...@g...com

    W dniu środa, 3 kwietnia 2013 00:31:06 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:
> [...]
    To co w takim przypadku z Wołgą GAZ 24. Samochód z tego samego okresu. Spore bydlę.
    prawie 5 metrów długości. Masa dopuszczalna ze dwie tony. I hamulce bębnowe.
    Jeździłem takim bydlakiem. Z hamowaniem nigdy nie było żadnego problemu. Albo Łada z
    tamtych czasów. Samochód uchodzący za lepszy od 125p i Poloneza a tak naprawdę dużo
    gorszy. Co z tego ze miał żwawszy silnik jak wałek rozrządu i dźwigienki wytrzymywały
    maks 60 tysięcy kilometrów. Mniej niż łańcuch. Hamulce z przodu tarczowe z tyłu
    bębnowe. Bębny ze stopu aluminium z wkładkami żeliwnymi. Tarcze jeśli nie o tej samej
    średnicy to bardzo podobnej. Talkie samo serwo co 125p. Fiat 131 i 132 chyba miały te
    same tarcze co 125p. Też miały kiepskie hamulce?