-
X-Received: by 10.49.5.129 with SMTP id s1mr1453507qes.39.1364941866698; Tue, 02 Apr
2013 15:31:06 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.49.5.129 with SMTP id s1mr1453507qes.39.1364941866698; Tue, 02 Apr
2013 15:31:06 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!t2no33460480qal.0!news-out.g
oogle.com!v17ni6816qad.0!nntp.google.com!ca1no23886745qab.0!postnews.google.com
!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Tue, 2 Apr 2013 15:31:06 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=188.33.18.27;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 188.33.18.27
References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <a...@g...com>
Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
From: k...@g...com
Injection-Date: Tue, 02 Apr 2013 22:31:06 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487717
[ ukryj nagłówki ]W dniu poniedziałek, 1 kwietnia 2013 14:14:43 UTC+2 użytkownik tá´ napisał:
> Przy porządkach wpadł mi w ręce stary numer "Auto International" (7/95),
>
> a tam test Poloneza Caro. Według wielu ekspertów PMS-owych Polonez ma
>
> rewelacyjne hamulce, nawet ten stary, nie mówiąc o Caro. Gdy pisałem, że
>
> te hamulce są z dupy, to domagali się źródła. No i proszę:
>
>
>
> "Mimo zmiany układu hamulcowego i >>zaadoptowaniu<< osprzętu firmy Lucas,
>
> hamulce pozostały słabą stroną Poloneza. Wyhamowując ze 100 km/h, auto
>
> potrzebowało ponad 76 m na zatrzymanie się."
>
>
>
> Tak, macie rację, hamulce Poloneza to prawdziwa rewelacja! A im starszy,
>
> tym lepsze, jak wino.
>
>
>
> --
>
> ss??q s? ??u??ou??
To co w takim przypadku z Wołgą GAZ 24. Samochód z tego samego okresu. Spore bydlę.
prawie 5 metrów długości. Masa dopuszczalna ze dwie tony. I hamulce bębnowe.
Jeździłem takim bydlakiem. Z hamowaniem nigdy nie było żadnego problemu.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.04.13 00:37 h.w.d.p.
- 03.04.13 00:42 k...@g...com
- 03.04.13 00:57 Tomasz Pyra
- 03.04.13 01:01 Tomasz Pyra
- 03.04.13 01:01 RoMan Mandziejewicz
- 03.04.13 01:14 Tomasz Pyra
- 03.04.13 01:16 Michoo
- 03.04.13 01:21 Bydlę
- 03.04.13 01:25 Tomasz Pyra
- 03.04.13 01:32 Tomasz Pyra
- 03.04.13 01:37 Tomasz Pyra
- 03.04.13 01:46 k...@g...com
- 03.04.13 02:03 Michoo
- 03.04.13 03:18 h.w.d.p.
- 03.04.13 07:54 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=