-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
rb.com!news-out.readnews.com!transit4.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!n
ewshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.
news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<fl3dymcsb9hb$.787oql6shgcm$.dlg@40tude.net>
<1...@p...pl.invalid>
<1v9m4m8fpxo3f$.1bhf5tscjopxt.dlg@40tude.net>
<1...@p...pl.invalid>
<m...@4...net>
<6...@p...pl.invalid>
<cwnnzvfshp9w$.18tddp3b63kxu.dlg@40tude.net>
<1lpruyympn7fc.1vqvcayegbuxi$.dlg@40tude.net>
<s...@a...wkurw.org>
Date: Tue, 2 Apr 2013 22:59:29 +0200
Message-ID: <12jyz37vrjgr0.ht83ivasut44$.dlg@40tude.net>
Lines: 35
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.159.20
X-Trace: 1364936370 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1268 83.25.159.20:51887
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487693
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 2 Apr 2013 17:54:27 +0000 (UTC), Robert Rędziak napisał(a):
> On Tue, 2 Apr 2013 02:49:16 +0200, Tomasz Pyra
> <h...@s...spam.spam> wrote:
>
>> Bo tu jest napisane że oni do 1200kg samochodu który ma 103KM i jeszcze
>
> Akurat to był najlżejszy Pold, 1115kg, o ile dobrze pamiętam.
>
>> większe koła (bo to chyba R14 były większe niż te słabsze poldki) też
>
> Takie same trzynastki jak w innych, w opcji alu.
>
>> zamontowali pojedyńczą, niewentylowaną tarczkę hamulcową 227x11mm...
>
> Tak, a potem doszedł nieco większy Lukas.
No to już dociągnęli wymiarami do tego co montowano w Cinquecento :-)
Myślę że to po prostu te mikre tarczki były przyczyną wszelkiego zła w
hamulcach Poloneza.
Pewnie dlatego pomimo zamontowania przyzwoitych amortyzatorów i lepszych
tarsz i klocków, Cinquecento nadal było poza zasięgiem Poloneza jeśli
chodzi o hamowanie.
>> Przecież to się pewnie gdzieś do 180km/h rozpędzało...
>
> Licznikowo pewnie tak, ale sądzę, że doskonała aerodynamika
> Poloneza nieco poskramiała niecne zapędy rowerowej K16. Myśmy
> nigdy nie mieli odwagi, żeby pocisnąć go do końca.
No jednak 100KM to mimo aerodynamiki kloca powinno dać radę do tych 180 to
rozpędzić.
Chociaż Wiki mówi że Vmax był 160 - może to bardziej Vne niż Vmax, ze
względu na fabryczne spowalniacze montowane zamiast hamulców? :-)
Następne wpisy z tego wątku
- 02.04.13 23:01 Tomasz Pyra
- 02.04.13 23:07 Bydlę
- 02.04.13 23:10 Bydlę
- 02.04.13 23:13 J.F.
- 02.04.13 23:16 Michał Baszyński
- 02.04.13 23:22 J.F.
- 02.04.13 23:28 Tomasz Pyra
- 02.04.13 23:36 Robert Rędziak
- 02.04.13 23:38 k...@g...com
- 02.04.13 23:38 Tomasz Pyra
- 02.04.13 23:40 masti
- 02.04.13 23:45 k...@g...com
- 02.04.13 23:48 Tomasz Pyra
- 02.04.13 23:58 Tomasz Pyra
- 03.04.13 00:00 Robert Rędziak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
Najnowsze wątki
- 2024-11-04 GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- 2024-11-04 Katowice => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-04 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Engineer <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Inżynier <=
- 2024-11-04 Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- 2024-11-04 Wrocław => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-11-04 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-04 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-04 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => E-COMMERCE specialist <=