eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMit zajebistych hamulców w PolonezieRe: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
  • X-Received: by 10.49.120.105 with SMTP id lb9mr886462qeb.17.1364836462228; Mon, 01
    Apr 2013 10:14:22 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.49.120.105 with SMTP id lb9mr886462qeb.17.1364836462228; Mon, 01
    Apr 2013 10:14:22 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!t2no29275294qal.0!news-out.google.com!v17ni6816qad.0!nntp.google.com!ca1
    no19854815qab.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-
    mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 1 Apr 2013 10:14:22 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <kjce8t$35j$1@node2.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.175.5.131;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 31.175.5.131
    References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <fl3dymcsb9hb$.787oql6shgcm$.dlg@40tude.net>
    <1...@p...pl.invalid>
    <0...@g...com>
    <kjcdec$28r$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <kjce8t$35j$1@node2.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <1...@g...com>
    Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Mon, 01 Apr 2013 17:14:22 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487519
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 1 kwietnia 2013 18:55:58 UTC+2 użytkownik szufela napisał:
    > > naprawiłem setki tylnych zacisków od 125p. Raz widziałem pękniętą sprężynę
    >
    > > talerzową.
    >
    >
    >
    > Mi one wszystkie pekly i to 2x, przez te pekniecia siadaly. To bylo gowno
    >
    > nieprawdopodobne.
    >
    >
    >
    > sz.

    W czasach kiedy zawodowo naprawiałem samochody taka usterka nie występowała. W
    tylnych hamulcach był pewien myk. Był opisany w fabrycznej instrukcji napraw. Przy
    wymianie tylnych klocków kazali luzować linkę ręcznego. I naciągać ją po pierwszym
    uruchomieniu hamulców po wymianie klocków. Nie było to uciążliwe bo tylne klocki
    wystarczały na bardzo długo. Brak ręcznego wynikał najczęściej z niewłaściwej
    obsługi. Ludzie ubzdurali sobie że ręczny ma trzymać na chyba 4 ząbku. Z czasem robił
    się 5 albo i 6 ząbek. Ręczny był. Ale kazali regulować. Ja im tłumaczyłem że nie
    trzeba. To jechali gdzieś indziej. I bardzo szybko przyjeżdżali że nie mają ręcznego.
    Wtedy standardowa wymiana zestawu naprawczego ręcznego i już potem nie chcieli żeby
    im regulować na 4 ząbek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: