eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMit zajebistych hamulców w PolonezieRe: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
  • Data: 2013-04-01 17:06:39
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-04-01 16:55, k...@g...com pisze:

    > A miałeś kiedyś poldka? Ja miałem dwa. 125p też miałem. Przy stówce bez problemu
    dawało się zablokować przednie koła hamulcami. 125p ciut lepiej hamował. Miał serwo o
    innej charakterystyce i był ze sto kilo lżejszy. W czasach kiedy był produkowany był
    bardzo przyzwoitym samochodem. Samochód ma nie tylko zajebiście wyglądać. Ma być tani
    w naprawach. Poldek taki był. Ma być dla niektórych nie tylko samochodem do wożenia
    dupy a i do przewożenia towarów. Łódzcy krawcy rozwozili towar po Polce Polonezami.
    Niektóre poldki robiły ponad sto tysięcy rocznie. Silnik do remontu wytrzymywał
    średnio 250 tysięcy. Remont kapitany silnika trwał trzy dni i kosztował 25% wartości
    nowego silnika. Do tego Polonez był wygodny i bezpieczny. Złego słowa nie dam na
    poldka powiedzieć. Napęd na tylne koła powodował że jeździło się nim jak samochodem a
    nie jak współczesnymi taczkami.
    >

    Jakie opony? Niech zgadnę, gówniane, nadgryzione zębem czasu 13"
    Stomile? Komfortowe podróżowanie czymś co ma most wiszący na resorach
    piórowych pozostawiam bez komentarza. Świadczy to tylko o tym jakim
    jesteś ignorantem i jak bardzo PRL zrył ci beret.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: