  • Data: 2013-04-01 17:29:59
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello DoQ,

    > Jakie opony? Niech zgadnę, gówniane, nadgryzione zębem czasu 13"
    > Stomile? Komfortowe podróżowanie czymś co ma most wiszący na resorach
    > piórowych pozostawiam bez komentarza. Świadczy to tylko o tym jakim
    > jesteś ignorantem i jak bardzo PRL zrył ci beret.

    Nie jestem miłośnikiem drobiu ale zdecydowanie przeginasz. To raczej
    Tobie komuna zryła totalnie beret, skoro nie potrafisz przyjąć do
    wiadomości tego, że jazda _sprawnym_ Poldkiem mogła sprawiać komuś
    przyjemność.

    Nijak sie nie odniosłeś do tego, co drób nadziobał na klawiaturze.

    --
    Best regards,
    RoMan