  • Data: 2013-03-20 19:58:30
    Temat: Re: Mit nieodwracalności zmian w JPG
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 20 Mar 2013 19:52:30 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):

    [...]
    > Natomiast
    > w przypadku obrazków, nawet gdybyśmy zrobili to tak, że program umiałby
    > pokazać diffy (z np. gitem proste), to i tak przełożenie tych diffów na
    > konkretną modyfikację nie byłoby (przynajmniej automatycznie, pomijająć
    > trywialne przypadki) możliwe.

    Dlatego zaznaczyłem, że chodzi o zasadę, a nie szczegóły
    implementacyjne, gdyż nic nie stoi na przeszkodzie, aby stworzyć system
    przechowujący delty binarne dla obrazów na zasadzie kompresji ruchu (ala
    MPEG). Po prostu się tego nie stosuje, bo VCSy są używane raczej do
    innych celów.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski