  • Data: 2013-03-20 09:43:33
    Temat: Re: Mit nieodwracalności zmian w JPG
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-20 09:25, quent pisze:
    > W dniu 2013-03-16 08:13, Ariusz pisze:
    >> Znasz taką aplikację?
    >
    > Choćby picasa

    Hmmm... a to chyba coś nowego w tym programie? Czytałem niedawno jakieś
    dyskusje o tym np. tu:

    http://nikonites.com/computers-software/3640-raw-pic
    asa.html

    Picasa reads the image's RAW data and stores that information in a
    temporary folder. You are not making changes to the RAW file itself

    Tak czy owak ponoć LightRoom to potrafi jak się dowiedziałem w
    międzyczasie. Zadziwia mnie taka funkcjonalność. RAW powinien pełnić
    funkcję źródła a nie celu.

    Marek