  • Data: 2013-06-27 03:15:36
    Temat: Re: Miszczuf lewego pasa
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail m...@...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Nie wiem w czym
    > problem skoro na autostradzie można wyprzedzać z prawej, a Tomasz sam
    > pisze, że często zjeżdżał z lewej na prawą.

    Wykaze sie niewiedza ale od kiedy?
    Cały czas sadziłem, ze pop rawej stronie mozna wyprzedzać z prawej tylko,
    jeżeli:
    - w terenie zabudowanym sa minimum 2 pasy
    - poza terenem zabudowanym, gdzie sa minimum 3 pasy.
    Czyzby byl jakis wyjątek dla drogi z przedzielonym pasem ruchu?

    > Moim zdaniem 120 to nie
    > jest prędkość która świadczyłaby o jakimś szczególnym blokowaniu
    > ruchu. A rozbraja mnie jego jego postulat aby ci co nie jadą z
    > maksymalną mieli się nie wychylać z prawego pasa.

    Nie rozumiesz. Predkosc nie ma znaczenia.
    Liczy sie tylko to, ze jeden jedzie szybciej od drugiego a ten wolniejszy z
    niewiadomych powodów jedzie lewym. Nie wazne ,czy jeden jedzie 80 a drugi
    100 czy moze jeden 140 a drugi 160.

    > Częsta jest sytuacja ze tirów jest dużo a na lewym pasie też jest
    > dużo aut jadących znacznie szybciej niż tiry. Ale znajdzie się taki
    > co chce jeszcze szybciej i próbuje wszystkich zgonić.

    Histeryzujesz.
    Przykładowo obwodnica autostradowa Poznania obfituje w tiry i jakos dla
    chcącego nic trudnego.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki