  • Data: 2013-06-26 15:19:28
    Temat: Re: Miszczuf lewego pasa
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26.06.2013 14:45, Franc wrote:

    > Bo jesteś dupa a nie kierowca i nie potrafisz przewidzieć sytuacji
    > drogowej. Przecież zanim dojedziesz do tira masz kilka sekund na
    > spojrzenie w lusterko.

    Patrzę w lusterka.

    Tylko jest taka dziwna zależność że zapierdalacz będzie jechał np 160,
    czyli jedynie 40 km/h szybciej niż ja - 10m/s różncy. Jeżeli ja jadę
    8m/s szybciej niż tir to powinna wystarczyć mi odległość niewiele
    większa niż ode mnie do niego. Praktyka pokazuje, że często w momencie
    zjechania na lewy pas ten z tyłu przyspiesza i siada na zderzaku.

    > Jak jest miejsce to:
    > - zjźdzam na lewy i jade swoim tempem

    Dokładnie.

    > - jak jaką szybcy to odpuszczam gaz i spokojnie mnie miną a potem ja
    > wyprzedzę

    Czyli hamujesz ty, żeby oni mogli lecieć?

    > - jak jadą szyby daleko w tyle to daję gaz do podłogi i spokojnie przy
    > chwilowej prędkości 160 wyprzedzę tira.

    Nieekonomiczne, irytujące.

    Michoo