  • 11. Data: 2010-02-01 13:28:36
    Temat: Re: Mistrz kierownicy-czyli jak jezdzątaksówkarze
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    J W pisze:

    > a to, że lepiej /szybciej można odwrócić pojazd w przeciwnym
    > kierunku...

    Jadac tylem?

  • 12. Data: 2010-02-01 15:25:58
    Od: newsy_gazeta <n...@g...pl>

    Grzegorz Prędki pisze:

    > Jadac tylem?

    też

  • 13. Data: 2010-02-01 15:48:34
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    newsy_gazeta pisze:

    > też

    No to mi teraz wytlumacz jak to zrobic w tym wlasnie konkretnym
    przypadku z uzyciem recznego, tj. waska droga i auto zsuwa sie do tylu.

  • 14. Data: 2010-02-01 16:09:23
    Od: newsy_gazeta <n...@g...pl>

    > No to mi teraz wytlumacz jak to zrobic w tym wlasnie konkretnym
    > przypadku z uzyciem recznego, tj. waska droga i auto zsuwa sie do tylu.

    odnioslem sie do tego cytatu, nie ogladalem filmu
    z uzyciem recznego obrocisz samochod (jadac do tylu), zajmujac mniejsza
    srednice tego obrotu niz nie uzywajac recznego

  • 15. Data: 2010-02-01 16:13:59
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    newsy_gazeta pisze:

    > odnioslem sie do tego cytatu, nie ogladalem filmu
    > z uzyciem recznego obrocisz samochod (jadac do tylu), zajmujac mniejsza
    > srednice tego obrotu niz nie uzywajac recznego

    To ja wiem, ale tutaj warunki byly specyficzne a J W rzuca argumentami o
    braku podstawowych umiejetnosci. Wedlug mnie racje ma AP, trzeba bylo
    kierowac sie w kierunku zaspy i po bolu.

  • 16. Data: 2010-02-01 16:35:46
    Od: newsy_gazeta <n...@g...pl>

    Grzegorz Prędki pisze:

    > To ja wiem, ale tutaj warunki byly specyficzne a J W rzuca argumentami o
    > braku podstawowych umiejetnosci. Wedlug mnie racje ma AP, trzeba bylo
    > kierowac sie w kierunku zaspy i po bolu.

    ja tak na szybko odpowiedzialem, patrzac tylko na "Jadac tylem?"
    (odnoszacego sie do szybciej/lepiej odwrocenia pojazdu), nie ogladajac filmu

    mozna zawrocic, korzystajac z drogi teoretycznie szerokosci dlugosci
    samochodu (wiadomo cos tam usligu bedzie, ale praktycznie kreci sie
    wokol tylnej osi), wiec szybciej/lepiej niz bez recznego

    a co do filmu to tez gdzies bym uciekal a nie czekal na zbawienie z
    hamulcem w podlodze..