    From: newsy_gazeta <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mistrz kierownicy-czyli jak jezdzątaksówkarze
    Date: Mon, 01 Feb 2010 16:35:46 +0100

    Grzegorz Prędki pisze:

    > To ja wiem, ale tutaj warunki byly specyficzne a J W rzuca argumentami o
    > braku podstawowych umiejetnosci. Wedlug mnie racje ma AP, trzeba bylo
    > kierowac sie w kierunku zaspy i po bolu.

    ja tak na szybko odpowiedzialem, patrzac tylko na "Jadac tylem?"
    (odnoszacego sie do szybciej/lepiej odwrocenia pojazdu), nie ogladajac filmu

    mozna zawrocic, korzystajac z drogi teoretycznie szerokosci dlugosci
    samochodu (wiadomo cos tam usligu bedzie, ale praktycznie kreci sie
    wokol tylnej osi), wiec szybciej/lepiej niz bez recznego

    a co do filmu to tez gdzies bym uciekal a nie czekal na zbawienie z
    hamulcem w podlodze..