  • Data: 2010-07-23 23:00:16
    Temat: Re: Mirrorless rośnie w siłę
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-07-22 09:08, gebi wrote:
    > Oczywiście mogę się mylić i oficjalne ogłoszenie było o wiele późniejsze
    > niż realne rozpoczęcie współpracy między tymi dwoma firmami.

    Tylko, że to co w historii nijak ma się do stwierdzenia o prezencie.
    Byćmoże dzięki samsungowi Pentaks jeszcze jako tako ciągnie i choć Ci
    pierwsi się na nich raczej przejechali to jak by na to nie patrzeć pentax
    przetrwał ostatni okres, gdzie każdy musiał oszczędzać.

    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_