eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaMiniaturowy uklad nadawczo-odbiorczy o zasiegu kilkunastu metrow.Re: Miniaturowy uklad nadawczo-odbiorczy o zasiegu kilkunastu metrow.
  • Data: 2014-12-06 20:22:58
    Temat: Re: Miniaturowy uklad nadawczo-odbiorczy o zasiegu kilkunastu metrow.
    Od: Tornad <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Saturday, December 6, 2014 1:20:49 PM UTC-5, t-1 wrote:
    > A jaki jest zakres zmian częstotliwości?
    Sluszne pytanie. Otoz czestotliwosc wygenerowana dla temp. powiedzmy 20 st. C wynosi
    okolo 110 MHz. Czulosc nie jest wielka ale dosc stabilna. Zmiany dla calego zakresu
    pomiarowego szacuje na okolo kilkaset Hz. Ale konieczne byloby "przniesienie" zmian
    czy roznic kilkuhercowych.
    Korzystne byloby rowniez, gdybym mogl przeslac na te kilka metrow czestotliwosc
    dwukrotnie wieksza.
    Pzdr
    T.