eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaMiniaturowy uklad nadawczo-odbiorczy o zasiegu kilkunastu metrow. › Re: Miniaturowy uklad nadawczo-odbiorczy o zasiegu kilkunastu metrow.
  • Data: 2014-12-06 22:07:10
    Temat: Re: Miniaturowy uklad nadawczo-odbiorczy o zasiegu kilkunastu metrow.
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 06 Dec 2014 19:20:49 +0100, t-1 <t...@t...pl> wrote:

> [...]
    falowy o czestotliwosci zaleznej od temperatury. Nie chcac podlaczac miernika
    bezposrednio do ukladu, chce te czestotliwosc mierzyc wewnatrz pomieszczenia.
    Potrzebuje zatem kupic jakis gotowy, miniaturowy podzespol, ktory podlaczony do
    przyrzadu wytworzylby fale EM, ktora moglbym odebrac wewnatrz i zmierzyc jej
    czestotoliwosc.
    Bede dzwieczny za wszelkie porady. Pozdrawiam T.

    >A jaki jest zakres zmian częstotliwości?

    Pzreciez termometr zaokienny bezprzewodowy mozna kupic w sklepie za 20
    czy 30 zlotych...

    A.L.