  • Data: 2014-11-18 11:08:16
    Temat: Re: Mini szlifierka - wybór
    Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-11-17 o 19:23, taurus pisze:
    > Poradźcie co wybrać z mini szlifierek ze średniej chińskiej półki :)
    > Czy ktoś miał to w ręce i może się podzielić "wrażeniami"? :)
    To wszystko to samo. Zero różnic mechanicznych, poza różną zawartością
    kuferka.
    A ten "mini statyw" to jest pic na wodę - to jest kij z hakiem, byś
    sobie szlifierkę powiesił koło biurka, by ci wałek elastyczny dyndał
    przy miejscu pracy. Równie dobrze można żyć bez tego.

    > Jaka moc będzie wystarczająca do podstawowych zastosowań domowo-
    > warsztatowych? Polerowanie, cięcie PCB, wiercenie, wykańczanie
    > krawędzi, itp. Czy mini wąż i statyw będzie się do czegokolwiek
    > nadawał czy to tylko gadżet w zestawie?
    Wg mnie -wąż jest pic na wodę - bo stawia dość znaczne opory (i grzeje
    się okrutnie), a równocześnie jest tak sztywny - że i tak nie jest
    wygodnie z nim robić. Tak samo ten statyw, który nie jest statywem ;)
    Dużo bardziej warto zainwestować w futerko dodatkowe - takie
    "wiertarkowe" zamiast zaciskowe, zależnie od gwintu - albo od proxxona,
    albo z TME od ichnich niemieckich wiertareczek (nie pamiętam nazwy)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173