    From: Piotr Wyderski <p...@n...mil>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Mini szlifierka - wybór
    Date: Mon, 17 Nov 2014 19:34:25 +0100

    taurus wrote:

    > Jaka moc będzie wystarczająca do podstawowych zastosowań domowo-
    > warsztatowych? Polerowanie, cięcie PCB, wiercenie, wykańczanie
    > krawędzi, itp. Czy mini wąż i statyw będzie się do czegokolwiek
    > nadawał czy to tylko gadżet w zestawie?

    Mam taką:

    http://www.ceneo.pl/655157

    i do tego statyw:

    http://ww90.aukro.com.ua/stojak-wiertarski-proxxon-2
    8600-micromot-mb-200-i4721293126.html

    Pracuje się na tym znakomicie. Statyw to podstawa, nie polecam
    wiercenia z wolnej ręki. Giętkiego wałka nie mam, to się nie podzielę
    wrażeniami, ale pewnie by się kilka razy przydał.

    Kiedyś miałem chińczyka za 30 zł., ale uchwyt zaciskowy to
    zdecydowanie nie jest to, co futerko -- szybko się wyciera
    i zostaje dziadowanie typu dociskanie kawałkiem papieru.

    Tylko uważaj, to wbrew pozorom są dość silne narzędzia
    i przy odrobinie pecha można sobie zrobić krzywdę.

    Pozdrawiam, Piotr